صنعت کار » بازدید شركت‌های دانش‌بنیان در حوزه لجستیك هوشمند از فولاد مباركه

بازدید شركت‌های دانش‌بنیان در حوزه لجستیك هوشمند از فولاد مباركه

با هدف حل چالش‌های فناورانه مطرح در رویداد ریورس‌پیچ (Reverse Pitch) مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد، بازدید سه‌روزه‌ای از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزۀ لجستیک هوشمند از خط تولید فولاد مبارکه انجام شد.

به گزارش صنعت کار، با الزام و مأموریت مدیریت شرکت فولاد مبارکه به شرکت ایریسا مبنی بر تدوین برنامه هوشمندسازی و تحول دیجیتال در فولاد مبارکه برنامه پنج‌ساله‌ای تدوین شد و در این راستا با هدف حل چالش‌های موجود در این زمینه، رویداد ارائه چالش‌های فناورانه در مهرماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار و پیشنهاد‌های برتر برگزیده شدند و هفت تیم جهت حل چالش‌های لجستیک و آشنایی طی مدت سه روز از خط تولید فولاد مبارکه بازدید کردند.

آینده به‌طور مشخص آینده کسب‌وکارها و سازمان‌های داده‌محور است

مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل هوشمند طی بازدید از خط تولید با بیان اینکه آینده به‌طور مشخص متعلق به کسب‌وکارها و سازمان‌های داده‌محور است گفت: داده‌ها قطعا در نسل‌های بعدی اولویت اول را دارند و بازدید امروز باعث شد چالش‌ها را از نزدیک و به‌طور ملموس ببینیم.

رامین محمدی افزود: امیدواریم با برگزاری جلسات تخصصی بتوانیم بر اساس نیازمندی‌های فولاد مبارکه چالش‌های موجود را پوشش بدهیم.

بنا بر این گزارش، روح‌الله یزدان، معاون بازرگانی دیگر شرکت دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات نیز با بیان اینکه این بازدید دید مثبت‌تر و واقع‌بینانه‌تری به ما داد گفت: طبیعتا برای طراحی نرم‌افزارهای لجستیکی در فولاد مبارکه نیاز به خلاقیت و راهکارهای جدید است.

پختگی طرح‌های پیشنهادی در بازدیدهای میدانی

مدیرعامل یکی دیگر از شرکت دانش‌بنیان در حوزۀ فناوری اطلاعات با مثبت ارزیابی کردن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این بازدید باعث شد با نگاهی متفاوت فرایند لجستیک فولاد مبارکه را رصد و نقاط چالشی را بهتر و عمیق‌تر شناسایی کنیم.

محمد مسرور افزود: این بازدیدها موجب می‌شود طرح‌ها و پیشنهادهای عملیاتی خود را با پختگی بیشتری ارائه کنیم.

بنا بر این گزارش، محمدمهدی شیران، نماینده دیگر شرکت دانش‌بنیان در حوزه اینترنت اشیا نیز با اشاره به اینکه بازدیدهای میدانی باعث می‌شود راه‌حل‌های لحظه‌ای به ذهن برسد گفت: چون پیشنهاد‌ها در لایه اولیه است، بهتر است شرکت‌های طراح از نزدیک با فرایند و چالش‌های موجود آشنا می‌شوند تا بتوانند در نگارش ایده‌های نهایی با دید بهتری عمل کنند.

کاهش درصد خطای ایده‌ها پس از بازدیدهای میدانی

در ادامه این بازدیدها، مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با مثبت ارزیابی کردن بازدید صورت‌گرفته گفت: این بازدیدها کمک کرد چالش‌های اصلی را بشناسیم و به‌طور شفاف راجع‌به آن‌ها با کارشناسان و مدیران فولاد گفت‌وگو کنیم.

حدیث نظری خاطرنشان کرد: بازدید کلی راهگشای طرح‌ها و موجب کاهش درصد خطای طرح‌ها و ایده‌های ما خواهد داد.

هادی شهامت، مدیر واحد تحقیقات و توسعه دیگر شرکت دانش‌بنیان نیز با بیان اینکه دیدن شکل و ابعاد پروژه باعث می‌شود ابهامات ذهنی ما به‌عنوان طراح برطرف شود افزود: به دنبال منطبق کردن تکنولوژی خودمان بر اساس نیازمندی‌های شرکت فولاد مبارکه هستیم که این امر مستلزم ارتباطات و بازدیدهای مستمر است.

مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان طی سه روز بازدید از خط تولید فولاد مبارکه در جلسات تخصصی نیز به گفت‌وگو با مدیران و کارشناسان فولاد مبارکه پرداختند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های تازه

خودروکارعصر تشکلعصر خدماتعصر خدمات