اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

چشم انداز قدرت سبز در معادن

default

به گزارش صنعت کار، ‏Gold Fields مالک و اداره معدن طلای Agnew در غرب استرالیای غربی است.  در ژوئن 2019 ، این شرکت اعلام کرد که برنامه های Agnew به یکی از اولین معادن استرالیا تبدیل می شود که عمدتا از انرژی تجدیدپذیر و کم کربن تأمین می شود ، با ایجاد توافق نامه با تولید کننده انرژی EDL برای ایجاد یک ریز شبکه انرژی “پیشرو در جهان” ،  ذخیره باد ، خورشید ، گاز و باتری انجام می شود.

این توافق نامه سرمایه گذاری 112 میلیون دلار استرالیا (تقریباً معادل 80.2 میلیون دلار) با مالکیت EDL و بهره برداری از این ریز شبکه بود.

آژانس انرژی های تجدیدپذیر استرالیا (ARENA) به عنوان بخشی از برنامه انرژی های تجدید پذیر پیشرفته 13.5 میلیون دلار بودجه تأمین کرد.

پروژه تجدیدپذیر هیبریدی 56 مگاواتی Agnew توسط یک سیستم میکرو شبکه پیشرفته تکمیل شده است.

 

 به سمت چشم انداز استخراج بدون کربنیته

معاون اجرایی Gold Fields ، پس از اعلامیه اولیه پروژه در ژوئن 2019 ، گفت: “ما در حال سرمایه گذاری مرحله ای در سراسر معادن خود در غرب استرالیا هستیم تا استفاده نوآورانه از تجدیدپذیر را به طور قابل توجهی افزایش دهیم تا نیازهای رو به رشد خود را برآورده کنیم.”

به گفته مایکل لیپرت ، مدیر نوآوری ها و راه حل ها در Saft ، در واقع ، این میکرو شبکه از زمان تکمیل خود در ماه مه بین 50-60٪ از نفوذ تجدیدپذیر را به طور مداوم تجربه کرده است.  در شرایط مساعد ، این رقم می تواند نزدیک به 70 درصد باشد.  شرکت باتری Saft برای ایجاد سیستم ذخیره انرژی باتری برای میکرو شبکه با EDL قرارداد بسته شد. Saft را برای تحویل و نصب سیستم به خدمت گرفت و این قرارداد با 10 سال قرارداد خدمات و نگهداری همراه است.

لیپرت توضیح داد: “[Agnew] اولین معدن استرالیا با این سطح از نوآوری و ذخیره سازی است.”

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا