اخبارصنعت و معدن

سونگون در مسیر توسعه/قدردانی از فعالیت‌های توسعه‌ای شرکت مس در سونگون

به گزارش صنعت کار، محمدرضا پورمحمدی در آیین انعقاد تفاهم نامه احداث و تجهیز مدارس در ورزقان و خاروانا که میان استانداری، شرکت صنایع مس، مجتمع مس سونگون و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان امضا شد از اقدامات و فعالیت های شرکت مس در توجه به مدرسه‌سازی، توسعه فعالیت‌های ورزشی و مشارکت اجتماعی در بخش‌های مختلف قدردانی کرد و افزود: از این پس نیز انتظار داریم این حمایتها بیشتر از گذشته ادامه یابد.
به گفته استاندار آذربایجان شرقی شرکت مس در حوزه مسئولیت اجتماعی در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام داده است که احداث بزرگراه خواجه ورزقان و کمک به توسعه مراکز آموزشی و درمانی و کمک به مقابله با کرونا از مهمترین آنهاست.
وی با بیان اینکه خوشبختانه پروژه‌های این مجتمع به صورت جدی در حال اجراست، گفت: در حال حاضر همدلی و همراهی بسیار خوبی در بین تمامی مدیران استانی وجود دارد و در سایه این اتفاق مبارک، روند توسعه‌ای استان متوقف نشده و روز به روز با سرعت بیشتری به حرکت خود ادامه می‌دهد.
وی ادامه داد: تلاش کردیم در تمامی برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای استان، نظرات کارشناسی و تخصصی، نقش اصلی در تصمیمگیری را ایفا می‌کند.
پورمحمدی ادامه داد: خوشحالیم که کار انتخاب پیمانکار و مراحل مناقصه پروژه ذوب سونگون در مراحل پایانی خود قرار دارد و امیدواریم تا پایان سال، شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه ذوب سونگون و فاز 3 تغلیظ باشیم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از اساسی ترین ایدئولوژی های ماست ابراز کرد: توجه، حمایت و سرمایه گذاری ویژه از این بخش، مشکلات نسل آینده را کاهش داده و روزهای بهتری را برای فرزندان ایران اسلامی به دنبال خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا