اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

آیا آموزش الکترونیکی می تواند ظرفیت استخراج معادن را افزايش دهد؟

به گزارش صنعت كار، تأثیر تحول آفرین در صنعت معدن مانند ، اینترنت صنعتی اشیا و یادگیری ماشین به خوبی مستند شده است.  با این وجود یک انقلاب الکترونیکی دیگر در آفریقای جنوبی در حال وقوع است که باز هم ناشی از نیاز چند ساله بهینه سازی ایمنی و بهره وری ، همچنین کاهش هزینه ها است و با شروع بحران Covid-19 تسریع می شود.

محدودیت های سفر و توقف فعاليت ها در سراسر جهان به این معنی است که میلیون ها کارمند و دانشجو احتمالاً نوعی یادگیری ترکیبی را تجربه می کنند – اگر نه تغییر کامل به آموزش آنلاین یا “آموزش الکترونیکی”.

در آفریقای جنوبی ، شرکتهای منابع از آموزش سنتی به سبک کلاس به نفع برنامه های آموزش الکترونیکی که نیاز به پرواز ، اسکان و پرداخت روزانه هزینه های تسهیل گران آموزش را برطرف می کنند ، دوری می کنند.  برنامه های درسی سازگار است ، و نیروهای کار آموزش دیده با استفاده از همان مطالب در همان سطح هستند ، به این معنی که شرکت های معدنی قادر به شناسایی و رفع شکاف مهارت ها هستند.

مایک هانلی ، مدیرعامل New Leaf Technologies توضیح می دهد: “آموزش استخراج متنوع است و بیشتر آن مبتنی بر انطباق است ، به این معنی که هزینه آموزش مبتنی بر کلاس بسیار زیاد است ، به ویژه اگر کسر بهره وری و همچنین هزینه های لجستیکی را در نظر بگیرید.”  ، یک شرکت نرم افزاری و راه حل های یادگیری مستقر در ژوهانسبورگ است که در بخش معدن تخصص دارد.

وی افزود: “تلفن های هوشمند بیشتر در دسترس قرار گرفته اند و بنابراین ظرفیت کمتری در کاهش تعداد ساعات مورد نیاز در کلاس وجود دارد.  روی آوردن به آموزش آنلاین ، آن را بسیار آسان تر و مقرون به صرفه تر برای زبان آموزان می کند. ”

 

جستجوی داده ها: انتقال به یادگیری آنلاین

آمار تولید معدن در آفریقای جنوبی که در ماه سپتامبر منتشر شد ، تصویری سختى را ترسیم می کند.  تولید سه ماهه دوم با 73.1 درصدکاهش ، معدن را به سومین بخش آسیب دیده از بیماری همه گیر Covid-19 تبدیل کرد ، پس از ساخت 76.6 درصد و تولید با 74.91درصد قرار گرفته است.

و این از پایه نسبتاً پایینی برخوردار بود.  شش ماه قبل ، داده های آماری آفریقای جنوبی در مورد عملکرد استخراج برای سال 2019 نشان داد که تولید 1.3 درصد کمتر از سال قبل است.

هانلی اظهار داشت: “دوران Covid خیلی سریعتر از آنچه كه انتظار داشت ، انتقال به آموزش مبتنی بر فناوری را برجسته كرده است.”  “این موضوع پيش تر اقتصادی بود ، اما اکنون یک ضرورت اساسی است.”

New Leaf Technologies معتقد است برای اینکه نیروی کار معدن در آفریقای جنوبی در سطح بین المللی همچنان رقابتی باقی بماند ، مجموعه مهارت های کارگران باید همگام با پیشرفت های دیجیتال باشد ، به ویژه که نقش های صنعتگری مانند اپراتورهای حفاری سنگ ، بلسترها و مته های مته تحت تأثیر قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا