اخبارصنعت و معدن

افتتاح 11 پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری 3500 میلیارد تومان تا پایان سال در استان کرمانشاه/ بهره برداری از پروژه بیو اتانول کرمانشاه تا بهار سال آینده

به گزارش صنعت کار، مهدی صادقی نیارکی در مراسم افتتاح پروژه قوطی سازی سینا در استان کرمانشاه با بیان این مطلب، افزود: این پروژه به دست متخصصان داخلی و در سال جهش تولید به بهره‌ برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این پروژه با سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومان و با عاملیت بانک صنعت و معدن به ‌عنوان یک پروژه ملی محسوب می‌شود و با ظرفیت 12 هزار تن در سال افتتاح و به بهره ‌برداری رسید.

معاون امور صنایع وزارت صمت در بخش دیگری از سخنان خود به هدف‌گذاری وزارت صمت برای فعال‌سازی 10 هزار واحد تولیدی اشاره کرد و افزود: سهم استان کرمانشاه 55 واحد صنعتی است که خوشبختانه تا ابتدای آذرماه امسال، 22 واحد راکد معدنی و 28 واحد صنعتی و در مجموع 60 واحد صنعتی و معدنی راکد این استان به چرخه تولید بازگشته‌اند.

صادقی نیارکی در ادامه تاکید کرد: از عمده برنامه‌های وزارت صمت، نهضت ساخت داخل است که در این خصوص یک تلاش همه ‌جانبه نیاز است.

هدف‌گذاری برای کرمانشاه 49 میلیون دلار بوده است که تا پایان آذرماه خوشبختانه 120 میلیون دلار انجام شده است.

وی در پایان یادآور شد: از عمده پروژه‌های قابل افتتاح در استان کرمانشاه، پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری است که پروژه بیو ایمپلنت فاز زرد آن آماده بهره‌برداری است و پروژه بیو اتانول با پیشرفت فیزیکی 75 درصد نیز تا بهار سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: شاتا
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا