نفت و پتروشیمی

تفاهم نامه همکاری برای تحویل 30 میلیون متر مکعب آب تصفیه شده

به گزارش صنعت کار، کمیته محیط زیست جهت بررسی و پیگیری موضوع احداث تصفیه خانه و بازچرخانی آب با حضور رئیس مرکز مدیریت محیط زیست وتوسعه پایدار شهردای تهران، شهردار منطقه 22، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و سایر مدیران حوزه های ذیربط در منطقه 22 برگزار شد.

صدرالدین علی پور در این نشست با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به بحران آب یکی از موضوعات حائز اهمیت که می تواند فصل جدیدی جهت همکاری با شرکت آب و فاضلاب شهر تهران رقم بزند ایجاد تصفیه خانه در سطح منطقه و بازچرخانی آب به عنوان اولویت دار ترین موضوع در سطح منطقه 22 است.
وی در ادامه گفت: در این زمینه مرکز با توجه به اینکه متولی موضوعات محیط زیستی در مجموعه شهرداری تهران به عنوان سیاستگذار موضوعات است آمادگی خود را جهت هرگونه همکای به منظور تسری در انجام امور اعلام می دارد.
در ادامه نشست مهندس محمدپرورش مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت با توجه به نیاز آبی 200 میلیون مترمکعبی آب در شهر تهران جهت آبیاری، احداث تصفیه خانه ها جهت کاهش مصرف منابع آبی لازم است و با احداث 4 تصفیه خانه در منطقه می توان 30میلیون متر مکعب آب تصفیه شده به منطقه تحویل داد.
نوذرپور شهردار منطقه 22 در ادامه آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت آب و فاضلاب شهر تهران جهت احداث تصفیه خانه اعلام نمود و در حاشیه نشست پیشنهاد بررسی ظرفیت حریم منطقه 22 جهت توسعه گردشگری طبیعی مطرح گردید که مقرر شد ضمن پایش حریم منطقه توسط مرکز محیط زیست از لحاظ میزان ورودی آلاینده ها به شهر همکاری مناسبی در این زمینه انجام شود.
منبع: مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا