اخبارصنعت و معدن

همدلی و هم‌ افزایی میان مردم و مسئولان با محوریت نماینده ولی فقیه، رمز موفقیت آذربایجان شرقی/ ضرورت حذف قوانین دست و پا گیر برای ریسک پذیری مدیران

به گزارش صنعت کار، علیرضا رزم حسینی با بیان این مطلب، افزود: این همدلی و‌هم افزایی با محوریت امام جمعه تبریز و‌ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به وجود آمده است و به سمت توسعه و آبادانی در حال حرکت است.

توسعه اکتشافات معدنی برای شناسایی پهنه های جدید در دستور کار است

وی با بیان اینکه در حوزه اکتشافات باید کارهای بیشتری انجام بشود، اضافه کرد: پهنه های امیدبخش معدنی در حوزه فلزات سنگین و مس در آذربایجان شرقی وجود دارد که توسعه اکتشافات آنها در دستور کار است.

بهره‌ مندی مردم از خودروی با کیفیت و قیمت مناسب با شکستن گام به گام انحصار تولید خودرو

وزیر صمت با بیان برخی از برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: به دنبال شکستن گام به گام انحصار خودروها برای ایجاد بازار رقابتی هستیم تا مصرف کنندگان خودرویی با کیفیت و با قیمت مناسب دریافت کنند.

افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو را هدفگذاری کرده ایم

رزم حسینی همچنین با اشاره به آمار افزایشی تولید خودرو در چند ماه اخیر گفت: افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در شش ماهه دوم در دستور کار داریم.

وی به اجرایی شدن پروژه نفیلین سینیت سراب اشاره کرد و بر انجام اقدامات لازم برای تکمیل و نهایی شدن آن تاکید کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عرضه و فراوانی کالا در دستور کار وزارت صمت است، گفت: ثبات نسبی نیز به وجود آمده است و با ابلاغیه های جدید ستاد اقتصادی دولت و تسریع در ترخیص کالاهای رسوبی در گمرکات این روند تسریع شده است.

ضرورت حذف قوانین دست و پا گیر برای ریسک پذیری مدیران

وی همچنین با تأکید بر لزوم حذف قوانین زائد اداری، بیان کرد: باید قوانین دست و پاگیر برداشته شود تا مدیران کشور ریسک پذیر باشند.

همچنین در این دیدار سید محمدعلی آل‌هاشم «امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی» طی سخنانی با اشاره به همدلی و هم افزایی خوب میان مسئولان این استان گفت: استاندار، اتاق بازرگانی و نمایندگان محترم مردم در مجلس به خوبی در حال فعالیت هستند.

تقدیر امام جمعه تبریز از اقدامات قوه قضاییه در فعال سازی واحدهای تولیدی مشکل ‌دار

وی همچنین از عملکرد قوه قضاییه برای رفع مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی ورشکسته و راکد و واگذاری آنها به افراد دارای صلاحیت و اهلیت جدید برای فعال سازی تقدیر کرد.

امام جمعه شهر تبریز با ابراز خوشحالی از شروع عملیات اجرایی نفلین سینیت سراب، پیگیری برای تکمیل آن را خواستار شد.

 

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا