اخباربانک و بیمهبرتر

تسهیلات قرض الحسنه ویژه خرید بیمه‌ نامه در مناطق آزاد

به گزارش صنعت کار، علیرضا نصری در این نشست اظهار داشت: حضور بیمه برای این جزیره با داشتن ظرفیت‌های فراوان در صنایع نفت، گاز، انرژی، شیلات، گردشگری، تجارت، شناورسازی و صنایع دیگر بسیار مهم و الزامی است.
وی درادامه گفت: سرمایه‌گذاری امروز ما در صنعت بیمه ، برای جبران خسارات ناشی از حوادث و بلاهای گوناگون بسیار مثمرثمر خواهد بود و در چنین شرایطی درک بهتری از اقدام امروز خود خواهیم داشت.
فرماندار قشم طرح بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی خصوصا در روستاها و شناورهای صیادان را که رزق و روزی‌شان از دل دریای خروشان بدست می‌آید بسیار مهم ارزیابی کرد و‌ خواستار ارائه بسته‌های تشویقی از سوی بیمه‌گران برای شهروندان و خصوصا اقشار کم در آمد شد.
به گفته وی، بیمه به عنوان یک صنعت مدرن و اثرگذار مورد توجه جهانیان است و نقش و کارکرد آن باید به بهترین شکل ممکن برای مردم در کشور وبه ویژه در مناطق آزاد صنعتی و تجاری، تبین و فرهنگ‌سازی شود.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین نیز در این نشست با بیان اینکه بیمه ایران معین بزرگترین شرکت بیمه ای در مناطق آزاد کشور است،افزود: در زمینه پرداخت خسارت ناشی از حوادث تلاش کرده‌ایم درکمترین زمان ممکن مشکلات بیمه‌گذاران در حوادث را مرتفع کنیم که نمونه بارز آن به پرداخت بیش از 150 میلیارد ریال خسارت در حادثه آتش‌سوزی مجتمع پردیس کیش مربوط می‌شود که در کمتر از 72 ساعت پرداخت شد.
داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین هم در این نشست، اظهار داشت: برای حمایت از صنایع تاثیرگذار در مناطق آزاد کشور از جمله قشم، طرح ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای مردم منطقه در نظر گرفته شده و به صورت پرداخت اقساطی ، در دستور کار این‌ شرکت است.
وی افزود: بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه های اتومبیل، زندگی و حوادث را در بستر طرح مهر ایران معین معرفی کرده ایم و افتخار ما خدمت کردن به جامعه زحمتکش منطقه آزاد قشم است.

این مقام مسئول همچنین از آمادگی شرکت بیمه ایران معین در بهبود خدمات به بیمه‌گذاران و ارائه تسهیلات ویژه در مناطق آزاد از جمله قشم خبر داد و گفت: طرح مهر ایران معین با همکاری بیمه ایران معین و بانک قرض الحسنه مهر ایران در مناطق آزاد عملیاتی شده و مردم این مناطق می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید بیمه نامه تا سقف یکصد میلیون ریال با باز پرداخت 12 ماهه بدون سود و کارمزد، بدون نیاز به ضامن و پیش پرداخت و نیز بدون مراجعه به بانک استفاده نمایند.
به گفته محمدی، این تفاهم نامه با همکاری نظام بانکی عملیاتی می‌شود تا مردم مناطق آزاد در شرایط اقتصادی متاثر از کرونا بتوانند خدمات بیمه‌ای را با صرفه اقتصادی و آسان‌تر خریداری نمایند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا