اخباربانک و بیمه

مدیر بانک مسکن همدان: جرائم تسهیلات معوق بخشیده می‌شود

به گزارش صنعت کار، رسول مالمیر بیان کرد: میزان مطالبات بانک مسکن از مشتریان این بانک به ۲۷۰ میلیارد تومان رسیده و از این نظر رتبه دوم را بین بانک های استان همدان بعد از بانک کشاورزی به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار داشتن در هشتاد و دومین سالروز تاسیس بانک مسکن و پیش رو بودن دهه مبارک فجر طرح تشویقی برای بخشودگی جرائم مشتریان بانک مسکن در نظر گرفته شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان اضافه کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی ناشی از شیوع کرونا و نامناسب بودن وضعیت معیشتی مردم، بانک مسکن این بسته تشویقی را برای مشتریان دارای بدهی معوق در نظر گرفته است.

مالمیر بیان کرد: در طرح مهر اندیش در صورت واریز نقدی هر میزان از مطالبات غیر جاری تسهیلات پرداختی همچنین مطالبات مربوط به ضمانت‌نامه‌های ضبط شده، ۶ درصد از خالص جرایم محاسبه شده به نسبت واریزی بدهکاران مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

وی یادآوری کرد: پیشتر مشتریان بدهکار در صورت پرداخت کل بدهی مشمول بخشودگی می شدند اما هم اینک به منظور کمک به مردم، در صورت پرداخت بخشی ار بدهی آنها می توانند از مزایای این بسته تشویقی بهره مند شوند.

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان ادامه داد: تسهیلات پرداختی توسط این بانک خُرد بوده بنابراین بدهکار دانه درشتی نداریم.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا