اخباربرترخودرو

عرضه دو محصول جدید در سال آینده/ پیش بینی رشد 2 برابری تولید و فروش بهمن دیزل تا پایان سال

به گزارش صنعت کار، محمد محمدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه ساخت داخل گروه بهمن با تاکید بر این که به دلیل بورسی بودن این شرکت امکان نام بردن از برند جدید تا نهایی شدن مذاکرات امکانپذیر نیست، افزود: این شرکت در سال جهش تولید در زمینه تولید و فروش شاهد رشد چشمگیر بوده به طوری که در 9 ماهه امسال از میزان فروش سال گذشته عبور کردیم و امیدواریم تا پایان میزان تولید و فروش دو برابر شود.
وی با بیان این که محصولات این گروه در سال گذشته سه و چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده بودند، افزود: اما با ارتقای کیفی محصولات در سال 99 موفق به اخذ 4 و 5 ستاره کیفی شدیم و دیگر هیچ محصول سه ستاره ای در ردیف محصولات بهمن دیزل وجود ندارد.
محمدی با بیان این که کامیونت تولیدی این شرکت در ردیف نخستین کامیونت هایی بود که موفق به  5 ستاره کیفی شد: تصریح کرد: در سال جاری دو محصول جدید مینی بوس پگاسوز بود که نسل بعدی مینی بوس شیلر بوده و شیلر 8 تن وارد بازار شده است.
وی افزایش توسعه فضای کارخانه از 16 هکتار به 33 هکتار را در کنار سایر موارد از جمله اقداماتی دانست که در مجموع 4 جهش گروه بهمن دیزل را رقم زده است.
مدیرعامل بهمن دیزل در ادامه از آمادگی شریک ژاپنی این شرکت برای بازگشت پس از رفع تحریم ها خبر داد و تصریح کرد: به دلیل موجودی قطعات این خودرو در پایپ و تامین قطعات مورد نیاز از طریق روش های مختلف تولید این خودرو با هدف کنترل قیمت ها در بازار ادامه دارد.
محمدی در ادامه در خصوص بازار محصولات جدید در مقایسه با ایسوزو نیز گفت: تولید محصولات جدید از مهرماه سال 98 آغاز شده و قضاوت در مورد میزان فروش این خودروها زود است اما جایگاه آن به لحاظ میزان داخلی سازی جایگاه خوبی را کسب کرده اند.
محمدی با اشاره به داخلی سازی 56 درصدی کامیونت شیلر گفت: پیش‌بینی می‌شود، این میزان داخلی‌سازی تا پایان سال 1400 به 70 درصد منتهی شود و از آنجایی که برای دو قطعه موتور و گیربکس، سازنده داخلی نداریم و داخلی سازی آن جزو وظایف شرکت بهمن نیست، در صورت حمایت وزارت صمت از تولیدکننده داخلی، از نیرومحرکه داخلی برای تولید شیلر استفاده خواهیم کرد.
منبع: خودروکار
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا