اخبارصنعت و معدن

شستا ۱۰۰ میلیارد تومان در کارخانه سیمان دورود سرمایه‌گذاری می‌کند

به گزارش صنعت کار، حسین گودرزی در حاشیه بازدید مدیرعامل شستا از پروژه فاز چهار سیمان دورود افزود: با تعیین زمان بندی مشخص، مقرر گردید تا خرداد ۱۴۰۰ با تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پیشرفت پروژه به ۳۰ درصد برسد.

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل شستا به منظور دستور توقف فروش سهام شرکت سیمان تصریح کرد: بکارگیری کارکنان فارسیت در مجتمع سیمان دورود، پیگیری رفع مشکل شرکت بهراد و نظارت مستقیم نماینده مجلس بر زمان بندی تعیین شده برای تکمیل فاز ۴، از درخواست‌های مردم این شهرستان است.

گودرزی ادامه داد: با توجه به ایجاد آلودگی شرکت سیمان در شهرستان دورود، درخواست احداث فضای سبز در چند هکتار زمین های حد فاصل این شرکت تا شهرک قدس (قلعه ضرغام) عنوان شد و مورد موافقت قرار گرفت.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز چهار شرکت سیمان دورود اکنون ۱۴ درصد پیشرفت دارد.

گودرزی افزود: همچنین درخواست احداث نماد شهدای بمباران شرکت سیمان به ویژه ۲۹ بانوی شهید این شرکت در دوره دفاع مقدس مورد موافقت مدیرعامل شستا قرار گرفت و مقرر شد تا خرداد سال آینده در محل نصب و کتاب و مستند ویژه این شهدا نیز تهیه شود.

دورود در شمال شرقی لرستان واقع شده است و کارخانه سیمان آن با قدمت بیش از ۵۰ سال روزانه ۷۵ هزار تن تولید دارد که احداث فاز چهار به دلیل استهلاک و خطوط قدیمی سه فار فعلی در دستور کار قرار گرفته است.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا