اخباربرترصنعت و معدنیادداشت ها

تحريم ما را قوى تر از گذشته كرد

به گزارش صنعت کار، بازديد از سه نمايشگاه، قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو ،  نمايشگاه رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، کامپوزیت و آبکاری  و نمايشگاه ايران كان مين، بازديد از افتخارات ملى است.

شركت هايى كه در سخت ترين شرايط كشور و با وجود تحريم هاى بسيار نه تنها سر خم نكرده بلكه با قدرتى بيش از گذشته در راه توسعه كشور گام بر مى دارند.

دشمنان انقلاب اسلامى در سال هاى اخير به گمان خود با فشار حداكثرى و اعمال تحريم هاى ظالمانه از پيشرفت ايران اسلامى جلوگيرى كردند، اما متخصصان و نيروهاى جوان در كنار مسئولان دلسوز جمهورى اسلامى نه تنها در مسير توسعه متوقف نشدند بلكه با توان هرچه بيشترى در حوزه هاى مختلف موفق به كسب رتبه هاى جهانى شدند.

اگر نگاهی به صنعت فولاد با حمایت هرچه بیشتر ‌از نیروهای توانمند بومی و شایسته سالاری داشته باشیم خواهیم دید رتبه دهم فولاد سازی  در جهان حاصل شده است و این یعنی تیری به قلب دشمن.

تحريم ها باعث شد تا به ظرفيت هاى ديگر كشور در كنار نفت توجه ويژه داشته باشيم و امروز با تاكيد مقام معظم رهبرى به اين باور و اعتقاد دست يافته ايم كه معدن مى تواند جايگزين نفت باشد.

فعالان اقتصادى، بخش خصوصى و شركت هاى دانش بنيان امروز همانند رزمندگان ٨ سال دفاع مقدس در جبهه هاى نبرد حضور دارند و با تمام توان از اقتصاد كشور دفاع مى كنند.

بازديد از نمايشگاه هاى ياد شده باعث شد تا بار ديگر به توانمندى هاى موجود در كشور و نيروهاى متخصص و بخش خصوصى فعال در حوزه صنعت و معدن افتخار كنم. اين نمايشگاه ها گوشه اى از توانمندى و مقاومت در جبهه جنگ اقتصادى است، جنگى كه با افتخار و سربلندى از آن بيرون آمده ايم و به دنيا ثابت كرده ايم تحريم نمى تواند مقابل رشد و بالندگى جمهورى اسلامى مقاومت كند.

در اينجا بر خود واجب مى دانم تا از تلاش ها و حمايت وزير محترم صنعت، معدن و تجارت، سازمان هايى همچون ايميدرو و بخش خصوصى در جهت رشد و توسعه هرچه بيشتر صنعت و معدن كشور تشكر كنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا