اخباربرترصنعت و معدن

۱۴ طرح صنعتی و تولیدی در لرستان آماده بهره برداری است

به گزارش صنعت کار، بختیار رازانی افزود: برای بهره برداری از این طرح های صنعتی و تولیدی در استان ۴۹۲ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها، ۱۸۰ فرصت شغلی برای جویندگان کار فراهم می‌شود اظهار داشت: همه طرح های قابل بهره برداری ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ایام الله دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
رازانی ادامه داد: این طرح ها شامل شرکت حدیدکاران لرستان در سه بخش تیرچه فولادی با ظرفیت ۲ هزارتن در سال، عملیات برشکاری ورق فلزات با ظرفیت ۹ هزار و ۲۴۰ تن در سال و کرکره ای کردن ورق فلزات با ۹۰ هزار تن در سال در شهرستان خرم آباد است.
وی تصریح کرد: همچنین در این ایام شرکت نورد آلومینیوم آسیا با ظرفیت سه هزار تن در سال در شهرستان بروجرد، شرکت فلزکاران کاسیت در شهرستان دورود با ظرفیت ۱۳ هزار و ۵۱۵ تن در سال، یک شرکت تولید ماسک یکبار مصرف با ظرفیت ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک در طول سال در خرم آباد در بخش صنعت بهره برداری می شود.
سرپرست صمت لرستان گفت: شرکت گوهر شفا (توسعه) در خرم آباد در دو بخش کاتتر ها و تیوب های قلبی عروقی به میزان ۱۰۰ هزار عدد در طول سال و انواع کانولا با ۱۰۰ هزار عدد در سال، یک شرکت تولید ماسک یکبار در دورود با ظرفیت ۲۰ میلیون عدد ماسک در سال و شرکت برکت دانه دلفان با ظرفیت ۱۲ میلیون عدد ماسک یکبار مصرف در سال از دیگر طرح های حوزه صمت لرستان به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت برنج کوبی با ظرفیت ۹۰۰ تن در سال در دورود، خط تولید ویفر در خرم آباد با ظرفیت ۱۰۰ تن در سال، خط تولید بیسکویت در شهرستان دورود و شرکت کیمیا خرم زاگرس ( زاگرس دارو ) با تولید ماسک ، محلول ضدعفونی وانواع شوینده در خرم آباد نیز در این ایام افتتاح می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا