اخبارخودروویژه ها

معرفی زیر مجموعه های برند پرشیا ساین

به گزارش خبرنگار صنعت کار، در همین راستا مدیران بخش های مختلف پرشیا خودرو و برند پرشیا ساین، خانم ها شبنم رفیع نژاد، الناز شعبانیان، و نسیم قاضی زاده و آقایان مهران تراب پرهیز، مزدا موسوی صبح دیروز در کنفرانس خبری که با حضور اصحاب رسانه و برگزار شد، از اهداف پرشیا خودرو و برند پرشیا ساین و برنامه های آتی این شرکت  برای توسعه این برند در حوزه های قطعات، روغن، اکتان و اکسسوری و لایف استایل سخن گفتند.
مدیر توسعه و فروش روانکارهای پرشیاخودرو در این نشست از عرضه روغن با برند پرشیا ساین در نمایندگی های این شرکت خبر داد و گفت: این محصول با در نظر گرفتن 3 فاکتور اصلی کیفیت،قیمت و در دسترس بودن همه نیازهای اصلی دارنده خودروی ب ام و را تامین می کند.
الناز شعبانیان با بیان این که در فرمولاسیون تولیدی این محصول شاخص های اصلی ارتقای عملکرد روغن در موتور خودرو بهینه شده اند و در پایه آن از پلی آلفااولفين (PAO) استفاده شده که روغن پایه ای تمام سنتتیک و بسیار خالص است، گفت: عدم وجود این ساختارها باعث به وجود آمدن روغن پایه بسیار ناقطبی با شاخص ویسکوزیته بالا ، روانکاری عالی در دمای پایین و پایداری اکسیداسیون فوق العاده می شود و بدون شک اين فرمولاسيون ارتقا يافته منجر به افزايش چشمگیر کارایی محصول پرشیا ساین در موتورهای ب ام و می شود.
معرفی زیر مجموعه های برند پرشیا ساین
وی يکي دیگر از شاخص‌های بهینه این روغن را نواک دانست و افزود: کاهش این عدد به این معناست که اصطلاحا خودرو کمتر “روغن کم می کند”. شاخص بعدیCCS بوده که نشان دهنده کارکرد موتور در شرايط استارت سرد است. بيشترين اصطکاک موتور خودرو در لحظه استارت سرد رخ می دهد، با کنترل و بهینه سازی عدد CCS استارت سرد و روانکاری همه اجزای موتور راحت‌تر انجام می شود، اصطکاک کاهش می یابد و در نتيجه قطعات داخلی موتور کمتر در معرض فرسایش قرار می گیرند.
شعبانیان شاخص ویسکوزیته در این محصول را ۱۸۲ اعلام و تصریح کرد: این عدد بسیار مناسب بوده و نشان می دهد چطور روغن موتور به شکل هوشمند با دماهای مختلف تطبيق پيدا می کند و مصرف سوخت را به حداقل می رساند و فرایند روانکاری را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.
مدیر توسعه و فروش روانکارهای پرشیاخودرو با بیان این که روانکارهای مشابه در بازار، وارداتی و بسیار گران هستند، اظهار کرد: این روغن ها به دلیل مشکلات واردات به طور ناپیوسته در دسترس مصرف کننده قرار می گیرند.
وی در خصوص معیارهای برند روغن برای همکاری با پرشیا نیز اظهار کرد: در ايران شرکت‌های توليدکننده روغن تحت ليسانس برندهای معتبر بین المللی انگشت‌شمار هستند که در بررسی های انجام شده در بين اين شرکت‌ها، با توجه به در دسترس بودن محصول ، بررسی کارخانه تولیدی و زنجیره تامین آن ، دارا بودن تاییدیه ب ام و لانگ لایف ۰۱ و در نهایت انعطاف‌پذيري و دانش فنی تولید کننده در موضوع ارتقاي فرمولاسيون ، اين برند انتخاب شد.
وی در پاسخ به این که آیا روغن پرشیاساین ویژه خودروهای ب ام و طراحی شده است نیز گفت: محصول در این فاز پروژه با محوریت رفع نیاز دارندگان خودروی ب ام و و شبکه خدمات آن طراحی شده اما با توجه به خصوصیات ذکر شده بدیهی است که برای هر خودرویی که در دفترچه آن محصول 5w40 توصیه شده ، مناسب است.
شعبانیان سبد محصولات پرشیا ساین در فاز بعدی پروژه را شامل 14 محصول دانست و افزود: این محصولات پاسخگوی نیاز همه خودروهای موجود در کشورخواهد بود و روانکارهای دنده دستی و اتوماتیک را شامل می شود.
به گفته وی، این محصول در شبکه خدمات پرشیا خودرو در سراسر کشور ، در فروشگاه های پرشیا خودرو در بازار تهران و در سامانه فروش اينترنتی مجموعه در دسترس است.
معرفی زیر مجموعه های برند پرشیا ساین
مدير كسب و كار پرشياساين نیز گفت: در تولید و واردات اکتان و اکسسوری پرشیا خودرو نکات کلیدی بر پایه مطالعه بازار و درک خلاء بازار مدنظر قرار گرفت.
مزدا موسوی با بیان این که با توجه به متغیر بودن کیفیت بنزین در نقاط مختلف و نیاز به وجود یک متولی مشخص و قابل استناد در زمینه تولید و عرضه اکتان و مکمل سوخت، پرشیا خودرو تصمیم به داشتن یک اکتان مطمئن گرفت، گفت: با توجه به این خلا و شناسایی بازار پرشیا خودرو به سراغ این کسب و کار رفت بنابراین دلیل اصلی تولید این محصول به نیاز بازار و همچنین بهینه سازی بنزین موجود برمی‌گردد.
وی افزود: زمانی که اداره استاندارد اعداد اکتان بنزین را اعلام می‌کند، این اعداد مربوط به پالایشگاه است. اما وقتی این سوخت‌ به پمپ بنزین‌ها منتقل می‌شود، چند عامل کیفیت این بنزین را تحت تاثیر قرار می‌دهند. مانند رطوبت خاک؛ خاکی که در مخزن پمپ بنزین قرار دارد باعث پوسیدگی این مخزن می‌شود و بر کیفیت بنزین تاثیرگذار خواهد بود.
موسوی ادامه داد: بنزین در هر شرایطی نگهداری شود، باز هم این خاک ته‌نشین خواهد شد که باعث تخریب موتور شده و همچنین باعث می‌شود پیش از فشرده شدن کامل سوخت و هوا، بنزین منفجر شده و باعث پدیده ضربه موتور یا ناک می‌شود که این اتفاق به‌ویژه در خودروهای لوکس هزینه‌های بالایی را به دنبال دارد که این شرکت با علم به این نیاز در بازار، دنبال تولید این محصولات رفته است.
وی با بیان این که اکتان بوستر و مکمل سوخت پرشیا ساین با توجه به طراحی منحصر به فرد و خاص مناسب برای شرایط اقلیمی ایران است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این محصولات تنها از طریق شرکت پرشیا خودرو در بازار عرضه می شود اصالت کالا مورد تایید بوده و نمونه تقلبی آن در حال حاضر در بازار نیست.
مدير كسب و كار پرشياساين اکتان و مکمل پرشیا ساین را ساخت یک شرکت معتبر در زمینه تولید روانکارها با بیش از 25 سال سابقه در کشور آلمان دانست و تصریح کرد: این محصول در سایت پرشیا آنلاین و تمام نمایندگی‌های مجاز پرشیاخودرو موجود است. علاوه بر این، ما از شبکه نمایندگی هم فراتر رفته‌ و خرده ‌فروشی را در دستور کار قرار داده‌ایم که به‌زودی آغاز می‌شود، براین اساس به‌زودی در سطح فروشگاه‌های مرتبط با لوازم خودرو این محصول قابل خریداری خواهد بود. همچنین در آینده این محصول در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی نیز قابل دسترس است.
وی ویژگی اکسسوری‌های پرشیاساین را شیک، هوشمند و منحصر به فرد بودن دانست و اظهار کرد: این قطعات از سایت پرشیا آنلاین، شبکه نمایندگی پرشیا خودرو، فروشگاه های معتبر لوازم خودرو و همینطور شعب هایپر استار قابل خرید بوده و همچنین علاقمندان می توانند از فروشگاه اینترنتی پرشیا خودرو و به زودی در سایر فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهند.
وی در تشریح تفاوت های اکسسوری های پرشیا ساین با اکسسوری های ب ام و نیز اظهار کرد: این قطعات با قیمت مناسب‌تر، خلاء موجود در بعضی از گروه های کالایی را جبران می‌کنند و تنها منحصر به طرفداران برند ب ام و نبوده و برای تمام برندهای معتبر خودرویی کارایی دارد.
معرفی زیر مجموعه های برند پرشیا ساین
معاونت قطعات پرشیا خودرو نیز در ادامه این نشست گفت: هرچند هدف اصلی طرح پرشیا ساین، ب ام و های با عمر بیشتر از 5 سال است، اما با این حال تمام خودروهای 2006 تا 2018 به شرطی که دوران گارانتی آنها به پایان رسیده باشد، تحت پوشش این قطعات قرار خواهد گرفت.
مهران تراب پرهیز با اشاره به ويژگى این قطعات اظهار كرد: پرشیا خودرو که به طیف متنوعی از خودروهای ب ام و مینی در ایران سرویس می دهد ، به تازگی با شناخت این مشکل، طرحی به نام پرشیا ساین را راه اندازی کرده که در آن گزینه های انتخابی متنوعی پیش روی متقاضیان خدمات قرار می دهد.
معاونت قطعات پرشیا خودرو با بيان اينكه طراحی این سیستم در شبکه خدمات پرشیا خودرو کار سختی بود، اظهار كرد: دليل اين موضوع تعداد بالا و تنوع بسيار خودرو ها در ايران است. در نتیجه باید سیستم هوشمندی را طراحی می کردیم که بتواند برای این طیف وسیع از خودروها قطعات با کیفیت مناسب را تعریف کند.
به گفته وى، تمرکز برنامه ریزی این طرح روی مدل هایی است که تعداد بیشتری از آنها به کشور وارد شده است. هر چند برخی از مدل ها تعداد کم تری وارد کشور شده اما شبکه خدمات پرشیا خودرو می تواند با سفارش قبلی قطعات همه خودروهای ب ام و موجود در ایران را تامین کند.
معاونت قطعات پرشیا خودرو اضافه كرد: بخشی از مشتریان با بالا رفتن سن خودروی خود به خارج از شبکه خدمات شرکتی مراجعه می كنند، علاوه بر دلیل سن خودرو، دفعات خرید و فروش بیشتر تعلق مشتریان به خودروها را کمتر می كند، درنتيجه برای حفظ رضایت مشتریان نیاز است قطعاتی با کیفیت و قیمت به صرفه برای برگرداندن آن ها به شبکه تامین و توزیع شود.
پرهيز تراب ادامه داد: درنتيجه تصميم گرفتیم برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان طرح پرشیا ساین را راه اندازی کنیم که در این سیستم پرشیا خودرو از قطعات با کیفیت و معتبر که مقداری ارزان تر است و توانسته استانداردهای لازم را در پرشیاخودرو به دست آورد، برای خودروهای این افراد استفاده می کند.
وى همچنين درباره اصالت در قطعات اين مجموعه بيان كرد: قطعات یدکی در جهان به 3 دسته اصلی تقسیم می شود. دسته اول قطعه کارخانه ای است که خودروساز ها قطعات تامین شده توسط تامین کنندگان را در بسته بندی خود عرضه می کنند. دسته دوم قطعاتی هستند که توسط قطعه سازان (OEM) در بسته بندی خودشان توزیع می شود. در این حالت قطعه سازان هستند که علاوه بر تامین خطوط تولید، قطعات را به بازار نیز عرضه می کنند.
وى ادامه داد: دسته سوم قطعات سایر توزیع قطعه توسط قطعه سازان بدون تایید خودروساز هستند که البته تامین کننده اصلی قطعات خط تولید نیستند.
پرهيز تراب همچنين تاكيد كرد: نوع چهارمی نیز با نام قطعات استوک ( دست دو ) در بازار ایران وجود دارد. در برند پرشیا ساین قطعات دسته سوم و چهارم به دلیل این که از نظر کیفی مورد تایید پرشیا خودرو نیستند، جایی ندارند.
به گفته وى، پرشیا خودرو با این طرح تصمیم گرفته است به جز قطعات Genuine، از قطعات OEM نیز در شبکه تامین خود استفاده کند که این امر نیز در همکاری و قرار داد با قطعه سازان بین المللی انجام می گیرد بنابراین پرشیا خودرو با این طرح قطعات با کیفیت و قیمت به صرفه به مشتریان خود عرضه خواهد کرد.
پرهيز تراب با اشاره به اينكه، در پرشیا ساین هدف گذاری خودروهایی با سن بالای 5 سال است افزود: البته در صورت انتخاب مشتری می توان از قطعات پرشیا ساین نيز برای آنها استفاده كرد.
تامین قطعه با کیفیت و مشابه اصلی برای ما در بالاترین اولویت قراردارد به همین دليل است که از OEM های مورد تایید گروه ب ام و برای این موضوع استفاده کرده ایم. بنابراین تضمین این کیفیت و اصالت با ارائه گارانتی قطعات در شبکه خدمات و امکان رهگیری اصالت کالا از طریق سامانه پرشیا خودرو میسر خواهد بود.
وى همچنين درباره ميزان قطعات موجود در انبار پرشياساين تصريح كرد: در پرشیا خودرو با توجه به داشتن مشتریان ارزشمند، برنامه ریزی تامین در شرایط تحریم انجام پذیرفته است، در نتيجه موجودی شرکت به گونه ای است که نیاز تمام مشتریان این حوزه پاسخ داده شود.
پرهيز تراب همچين بيان كرد:هدف ما در پروژه پرشیا ساین، قطعاتی بوده که از جنس عمده نیاز مشتریان است. البته در طرح توسعه محصول پرشیا ساین، ورود به اقلام جلوبندی و سیستم تعلیق، رادیاتور و متعلقات و چراغ ها اضافه شده تا مشتریان با گستره بیشتر اقلام حق انتخاب داشته باشند.
انتهاى پيام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا