اخبارصنعت و معدن

نتایج آزمایشگاه‌های فولاد مباركه در سطح ملی و فراملی قابل استناد است

به گزارش صنعت کار، محمود فرمانی، دستاوردهای فولاد مبارکه در حوزه استانداردسازی و توجه این شرکت به کیفیت محصولات را ارزشمند و مثال‌زدنی دانست و گفت: تجربه نشان می‌دهد اگر عنایت ویژه مدیران عامل فولاد مبارکه به‌عنوان رأس سازمان در این خصوص نبود، به‌یقین فولاد مبارکه با این سرعت در مسیر نیل به دستاوردهای حوزۀ کیفیت و استاندارد حرکت نمی‌کرد و این مهم محقق نمی‌شد.

وی همکاری فولاد مبارکه با ادارۀ استاندارد را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد اداره استاندارد شهرستان مبارکه نیز که در شرف راه‌اندازی است، با همکاری فولاد مبارکه بتواند به‌خوبی به وظایف خود عمل کند.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه در سال جاری به‌عنوان واحد نمونه استاندارد شناخته شد و ازآنجاکه به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم منسجم وجود نداشت، امروز در شرکت فولاد مبارکه حضور پیدا کردیم تا ضمن بازدید از فرایند تولید در این شرکت، از زحمات مدیران و کارکنان آن در حوزۀ استاندارد قدردانی کنیم.

نتایج آزمایشگاه‌های فولاد مبارکه در سطح ملی و فراملی قابل استناد است

فرمانی گفت: خوشبختانه نگاه مدیریت ارشد فولاد مبارکه به حوزۀ استانداردسازی و کیفیت، نگاهی مؤثر و مثبت است. در این جلسه مقرر شد شرکت فولاد مبارکه، به‌دلیل قابلیت‌های ویژه فنی و تکنیکی، میزبان یکی از کمیته‌های کمّی متناظر در کشورمان باشد تا به این ترتیب از این ظرفیت علمی و تخصصی در کشور به نحو مناسبی استفاده شود.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان با اشاره به مرجع بودن آزمایشگاه فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: آزمایشگاه فولاد مبارکه دارای تأییدها و گواهینامه‌های معتبر ملی و بین‌المللی است و آزمایش‌های صورت‌گرفته در این آزمایشگاه در سطح ملی و فراملی قابل استناد است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا