اخباربانک و بیمه

در دیدار مدیران دو مجموعه مطرح شد: ارائه خدمات جدید در دستور کار مشترک بانک ملت و شرکت همراه اول

به گزارش صنعت کار، دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت  دراین  نشست که عباس جفعرلو، عزیز آخوندی اصل، سیدابوطالب دیبایی، محمود رشیدی و مهدی قدمی معاونان مدیرعامل، وی را همراهی می کردند، از همراهی و همکاری شرکت همراه اول با این بانک قدردانی کرد و گفت: ازاین که همراه اول، بانک ملت را به عنوان بانک نخست خود انتخاب کرده خرسندیم و آمادگی لازم را برای ارتقای سطح همکاری ها اعلام می کنیم.

وی با بیان این نکته که بانک ملت، آماده تامین تمامی نیازهای همراه اول در حوزه خدمات و تسهیلات است، اضافه کرد:درعین حال در سایر بخش ها نیز می توان همکاری های مشترکی را تعریف کرد.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که همکاری ها و فعالیت های مشترکی را برای خدمت به مردم و خارج از بحث تسهیلات می توان طراحی کرد، پیشنهاد داد که کمیته ای مشترک متشکل از متخصصان دو مجموعه، راه های تقویت همکاری ها را در زمینه های مختلف نوآورانه مورد بررسی قرار دهند و نتیجه این کار مشترک در قالب تفاهمنامه ای به امضای مدیران عامل دو مجموعه برسد.
وی با تاکید بر این نکته که برای تامین نیازهای پیمانکاران همراه اول  اعم از تامین مالی، صدور ضمانتنامه و … هم می توان تفاهمنامه ای سه جانبه را امضا کرد، ادامه داد:  سامانه سامیار بانک ملت نیز می تواند در این زمینه کاربرد داشته باشد و می توان در جلسه ای جداگانه نسبت به معرفی کامل ظرفیت های این سامانه اقدام کرد.
دکتر بیگدلی با اشاره به پتانسیل های بالای دو مجموعه بانک ملت و همراه اول، خواستار همکاری مشترک برای ارائه خدمات جدیدتر به مردم و مشتریان شد.
وی اظهار امیدواری کرد که پیرو برگزاری این جلسه، چند کار مشترک انجام شود که نفع آن علاوه بر دو مجموعه به کل مردم ایران برسد.
مدیرعامل بانک ملت همچنین دستورات لازم را برای تامین نیازهای مالی همراه اول به ویژه در ماه پایانی سال صادر کرد.
مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول نیز در این جلسه اظهار داشت: بانک ملت از نظر میزان منابع، میزان مصارف و میزان ضمانتنامه های صادره، بانک نخست این شرکت محسوب می شود و همکاری بسیار نزدیکی با این بانک داریم.
وی با اشاره به این نکته که در دوره اخیر، سطح تعاملات همراه اول و بانک ملت افزایش یافته است، گفت:  ما در بین بانک های کشور، بیشترین مراوده را با بانک ملت داریم و از این تعامل و ارتباط و همکاری خوب بین دو مجموعه، خرسندیم.
مدیرعامل همراه اول از پیشنهاد مدیرعامل بانک ملت مبنی بر همکاری در حوزه های جدید هم استقبال کرد و اظهار داشت: می توان یک تیم تخصصی مشترک تشکیل داد تا اعضای این تیم، زمینه های مشترک همکاری را مورد بررسی قرار دهند.
در این جلسه، معاونان مدیرعامل بانک ملت نیز دیدگاه های خود را در زمینه تقویت تعاملات و همچنین همکاری برای ارائه خدمات جدید و مشترک ارائه کردند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا