اخبارنفت و پتروشیمی

تولید نفت آمریکا در آخرین ماه ۲۰۲۰ تا ۱۱ میلیون بشکه در روز کاهش یافت

به گزارش صنعت کار،اداره اطلاعات انرژی آمریکا در آخرین گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت خام این کشور در دسامبر 2020 تا متوسط 11.063 میلیون بشکه در روز کاهش یافته است.

این آژانس گزارش داد تولید نفت خام آمریکا به طور متوسط 58 هزار بشکه در روز پایین آمده است.

تولید نفت آمریکا از از منطقه گالف کوست در دسامبر 2020 روی همان 7.611 میلیون بشکه در روز ثابت بود که شامل تولید از تگزاس، نیومکزیکو، لوییزیانا، میسیسیپی، آرکانساز و آلاباما می‌شود.

تولید نفت آمریکا از داکوتای شمالی و اکلاهاما از 1.828 میلیون بشکه در روز در ماه نوامبر تا 1.782 میلیون بشکه در روز در دسامبر پایین آمد.

کاهش تولید نفت آمریکا در ماه دسامبر متوقف نشد. اطلاعات رسمی پس از ماه دسامبر هنوز در دسترس نیست ولی اداره اطلاعات انرژی آمریکا که تولید هفتگی را هم تخمین میزند اعلام کرد تولید آمریکا پس از ماه دسامبر کمتر از 11.063 میلیون بشکه تولیدشده در این ماه است. اطلاعات این اداره نشان می‌دهد متوسط تولید آمریکا در دسامبر 2019 برابر با 12.8 میلیون بشکه در روز بوده است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا تخمین می‌زند تولید نفت این کشور در ماه ژانویه در برخی هفته‌ها به کمتر از 10.9 میلیون بشکه در روز رسیده باشد. جدیدترین پیش‌بینی این اداره از تولید آمریکا در هفته منتهی به نوزدهم فوریه برابر با 9.7 میلیون بشکه در روز بوده است.

این کاهش بی‌سابقه در تولید نفت آمریکا در هفته گذشته تا حد زیادی مربوط به یخبندان تگزاس می‌شود که باعث بسته شدن پالایشگاه‌ها و توقف تولید نفت در بسیاری میادین شده و برق میلیون‌ها نفر را در این ایالت قطع کرده بود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا تخمین می‌زند تولید نفت خام این کشور تا 2022 از سطح 2020 فراتر نرود.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا