اخبارصنعت و معدن

رشد ۸۱درصدی فروش فولاد مبارکه

به گزارش صنعت کار، میزان فروش انجام شده شرکت فولاد مبارکه در مدت یک ماهه بهمن ۹۹ برابر با ۸۳,۶۵۳,۵۶۶ میلیون ریال بوده است و بیشترین محصول به فروش رفته در این ماه محصولات گرم بوده است، به این ترتیب که از فروش ۳۵۹ هزارتن  ۴۷,۱۰۸,۴۰۵ میلیون ریال حاصل گشته است. همچنین بعد از محصولات گرم، بالاترین میزان فروش از محصولات سرد بوده و از فروش ۱۱۲ هزارتن محصول سرد، رقم ۱۸,۷۴۰,۵۷۳ میلیون ریال بدست آمده است.

با نگاهی بر عملکرد ۱۰ماهه ۹۹ شرکت فولادمبارکه می‌بینیم که از ابتدای فروردین ماه تا انتهای دی ماه ۹۹ میزان فروش فولادمباکه ۵۷۹,۲۷۶,۷۵۷میلیون ریال بوده است که باز هم بیشترین سهم فروش از محصولات گرم این فولادساز بزرگ حاصل شده است. به این شکل که از فروش ۳میلیون و ۷۳۱ هزارتن محصول ۳۰۸,۷۰۳,۰۵۲ میلیون ریال بدست آمده و بعد از آن محصول سرد با فروش یک میلیون و ۲۴۸هزارتن، درآمد ۱۳۵,۶۱۹,۱۶۱میلیون ریالی به ثبت رسیده است.

در مجموع می‌توان گفت، شرکت فولاد مبارکه از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای بهمن ماه ۹۹ با فروش ۶۶۲,۹۳۰,۳۲۳ میلیون ریال فروش در این ۱۱ ماهه نسبت به مدت مشابه سال قبل که عدد ۳۶۵,۹۴۱,۱۳۳ میلیون ریال بدست آمده با رشد ۸۱ درصدی در فروش همراه گشته است.

لازم به ذکر است فولاد مبارکه در مدت ۱۱ ماهه امسال محصولات زیر را تولید کرده است:

محصولات گرم: ۴میلیون و ۹۵هزارتن

محصولات سرد: یک میلیون و ۳۳۵هزارتن

محصولات پوشش دار: ۲۷۰هزارتن

سایر محصولات: یک میلیون و ۲۳۱هزارتن

منبع: ایراسین

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا