اخبارصنعت و معدن

ضرورت استفاده از ظرفیت واحد‌های تولیدی نمونه/ تولیدکنندگان دارای ۱۰ تندیس طلایی ناظر افتخاری می‌شوند

به گزارش صنعت کار، عباس تابش در آیین اهدای تندیس نقره و برنز به ۲ مجموعه آرد زر و زرمارکاون شهرستان ساوجبلاغ استان البرز گفت: دریافت ۱۰ تندیس طلایی باید به صورت مستمر بوده تا این گونه واحدها موفق به دریافت تندیس بلورین و حق نظارت افتخاری شوند.

وی ادامه داد: این گونه واحدهای تولیدی به عنوان ناظر افتخاری با حق رای در شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف کننده حضور پیدا خواهند کرد تا از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده شود.

رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده، با اشاره به اینکه تندیس سازمان حمایت از مصرف کننده بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای از شرکت ها و فقط بر اساس شاخص ها اهدا می شود، از مردم خواست از مراکزی که حق مصرف‌کننده را به لحاظ خدمات پس از فروش، قیمت و رسیدگی به شکایات،رعایت می کنند مورد حمایت خود قرار دهند.

وی بیان داشت: حمایت مردم از واحدهای تولیدی نمونه ، فرهنگ مشتری مداری و تولید انبوه و باکیفیت را در کشور فراگیر خواهد کرد.

تابش با قدردانی از دست اندرکاران گروه صنعتی و پژوهشی زر اظهار داشت: این مجموعه افزون بر تولید، گام های موثری در جهت محرومیت‌زدایی و آبادانی کشور برداشته و توجه به حقوق مصرف کنندگان در اولویت کاری آن است.

رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده با اشاره به اینکه ۲ شرکت گروه صنعتی و پژوهشی زر موفق به کسب تندیس حمایت از مصرف کنندگان شده‌اند، اظهار داشت: شورای سیاستگذاری

حمایت از حقوق مصرف کننده متشکل از هشت دستگاه بر اساس معیارها و بررسی شاخص‌های عمومی و تخصصی سال ۹۸ تندیس نقره و برنز را به ۲ مجموعه آرد زر و زرماکارون اهدا کرد.

وی بیان داشت: نگاه به سلایق مصرف کنندگان خارجی و داخلی باید اولویت کاری واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گیرد.

 

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا