اخبارصنعت و معدن

یک هزار و ۴۳۷ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشت

به گزارش صنعت کار، علی رسولیان روز یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل افزود: فعال شدن واحدهای راکد و نیمه‌راکد در کشور از سوی ۵۰۰ مشاور رصد و شناسایی شده و پس از بررسی مشکلات نسبت به رفع این مشکلات برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای صنعتی در کشور اقدامات مهمی در کشور صورت گرفته است، اضافه کرد: تاکنون نزدیک به ۹ هزار قرارداد واگذاری زمین برای ایجاد واحدهای تولیدی در کشور منعقد شده که نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فعالان اقتصادی بخش خصوصی و حمایت از بهره‌برداری و فعالیت در شهرک‌های صنعتی افزود: با برنامه‌های مختلفی که برای فعال ساختن چرخه صنعت در کشور در حال اجراست، امسال علاوه بر بازگشت این تعداد واحد راکد به چرخه تولید تقاضا برای سرمایه‌گذاری نیز در شهرک‌های صنعتی کشور ۲ برابر شده است.

رسولیان با بیان اینکه در قانون بودجه امسال کمک خوبی در نظر گرفته شده است تا بتوان زیرساخت‌های لازم را در شهرک های صنعتی کشور تامین کرد، اظهارکرد: در زمینه تامین برق و گاز توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان، به هر میزان ارائه خدمات انجام شود، ۳۰ درصد تامین منابع توسط شرکت شهرک‌ها انجام می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به همراه وزیر صنعت ،معدن و تجارت برای بازدید از واحد های تولیدی و صنعتی به اردبیل سفر کرده است.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا