اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

شانس استرالیا برای سهم خواهی از بازار کبالت

به گزارش صنعت كار، استرالیا در حال حاضر سومین معدنکار بزرگ کبالت است و با داشتن دومین ذخایر بزرگ جهان ، این کشور از تجهیزات خوبی برای حفظ رشد برخوردار است.

‏Cobalt Blue  شركتى است كه پروژه استخراج كبالت سازگار با محيط زيست را در دست كار دارد.

کبالت ماده ای جدایی ناپذیر در زندگی ماست. از تلفن های هوشمند گرفته تا وسایل نقلیه الکتریکی (EV) تا زیرساخت های انرژی بادی حال انتظار می رود با ادامه دیجیتال سازی جهان ، اهمیت آن بیشتر شود.

با این حال عمده تأمین ها از محصولات جانبی سایر عملیات حاصل می شود که اکثر آنها در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) یافت می شوند و به دلیل شیوع کار کودکان و سایر مشکلات اخلاقی مشهور هستند.  با سهم در حدود 65٪ از کبالت جهان (رقمی که بانک جهانی پیش بینی می کند تا سال 2023 به 73٪ برسد) ، اگر این صنعت بخواهد با مسئولیت پذیری رشد کند ، تولیدکنندگان جایگزین پایدار ضروری هستند.

این جایی است که استرالیا می تواند سهم خود را ایجاد کند. با داشتن منابع برای تحقق یک انقلاب صنعتی ، اکنون اطمینان حاصل شده است که عملیات پایداری اخلاقی و محیطی را فراهم می کند که ذینفعان از DRC فاقد آن هستند – چیزی که شرکت توسعه کبالت Cobalt Blue’s Broken Hill سعی در تأمین آن دارد.

 

کبالت در استرالیا

کبالت در لبه یک افزایش قابل توجه تقاضا قرار دارد زیرا باتری ها به دلیل افزایش منابع تجدیدپذیر ، به بخشی از زندگی روزمره تبدیل می شوند.

مدیر عامل شرکت Cobalt blue جو کادراوک می گوید: “در سال های آینده ، با مشاهده نفوذ بیشتر انرژی های تجدیدپذیر در جامعه ، برای ارسال کارآمد این انرژی به باتری بیشتری نیاز خواهیم داشت.”  “نکته تأسف آور در مورد انرژی های تجدیدپذیر این است که آنها درصورت کمترین نیاز به آنها تولید می شوند .

یکی دیگر از کاتالیزورهای جالب توجه برای افزایش کبالت نیز در واقع همه گیری است.  در حالی که در اوج خود بود و تأثیرات مخربی روی قیمت کبالت داشت ، اما فشار مجدد خودروهای الکتریکی نیز در نتیجه یارانه خرید دولت از شیوع آن خارج شد.  اگرچه یک اثر مثبت بی سابقه است ، اما بسیار خوب صنعت کبالت است.

لیست پروژه های مواد معدنی حیاتی 2020 استرالیا ، حدود 68 پروژه کبالت را به تفصیل شرح داده و خط لوله امیدوار کننده ای را برای این مواد به نمایش می گذارد.  یکی از این پروژه ها معدن نیکل کبالت Murrin Murrin گلنکور در استرالیای غربی است که در سال 2020 14٪ رشد سالانه تولید کبالت را تجربه کرده است. سال قبل ، این سایت 66.7٪ از کل تولید کبالت استرالیا را تشکیل می داد .

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا