اخباربرترراه و ساختمان

معرفی و بررسی تعداد واحدها، مزایا و سرمایه گذاری در پروژه زاگرس چیتگر

به گزارش صنعت کار، کارفرما و سازنده این پروژه لوکس زاگرس چیتگر، تعاونی عمرانی ابنیه همت است که رزومه ای پربار و درخشان در رابطه با ساخت پروژها و برج های مختلف منطقه 22 تهران از قبیل لکسون، قرزانگان و… را در کارنامه خود دارد که با شروع این پروژه مسکونی – تجاری  در منطقه ای خوش نقشه به فعالیت و ساخت و ساز خود در این منطقه ادامه خواهد داد.

مشخصات و بررسی اجمالی پروژه زاگرس چیتگر  در منطقه 22

در تاریخ 24 شهریور ماه سال 99، شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت طی اطلاعیه 12095-99 ثبت نام جهت خرید قطعه زمین تحت عنوان پروژه مسکونی – تجاری زاگرس را آغاز نمود. این پروژه در 28 طبقه به تفکیک طبقه همکف و منفی یک دارای کاربری تجاری و طبقات اول الی 28 دارای کاربری مسکونی در حال ساخت می باشد ( البته لازم به ذکر است که تعداد طبقات پروژه می تواند در زمان دریافت پروانه ساختمانی تغییر کند). طبق استعلام صورت گرفته از تعاونی مسکن، پلاک ثبت شده برای پروژه زاگرس 13620/1863 و 12538/1863 می باشد. همانطور که پیش تر ذکر شد، این پروژه دارای کاربری مسکونی – تجاری می باشد و در زیربنایی به وسعت 7000 متر در حال اجرا و ساخت است.

از امکانات کلی این پروژه می توان به لابی بزرگ و مجلل به همراه لابی من شیفتی و 24 ساعت، انباری، سالن اجتماعات و پارکینگ مجزا برای هر واحد و همچنین پارکینگ مجزا برای طبقات مسکونی و تجاری اشاره کرد که پس از پیشرفت مراحل ساخت این پروژه امکانات و جزییات دیگر آن نیز مشخص خواهد شد.

موقعیت قرارگیری و دسترسی های پروژه زاگرس

همانطور که روی نقشه مشخص است، محل تقریبی قرارگیری پروژه زاگرس چیتگر در ضلع شرقی دریاچه چیتگر و در مجاورت چهار باغ و در نزدیکی بلوار کاشان قرار گرفته است و به همین منظور دارای موقعیتی عالی و آب و هوایی خاص می باشد.

به لحاظ دسترسی محلی نیز این پروژه از مزیت نزدیک بودن به بزرگراه های اصلی تهران مانند بزرگراه حکیم، بزرگراه آزادگان، بزرگراه همت، همچنین نزدیک بودن به مراکز تفریحی و ورزشی و رفاهی نظیر ایران مال، دریاچه و پارک جنگلی چیتگر، پارک آبشار و جوانمردان برخوردار است. همچنین برای رسیدن به دریاچه چیتگر و مجموعه بام لند و استفاده از امکانات تفریحی و ورزشی این مجموعه ها تنها کافی است 10 دقیقه راه را پیاده طی کنید و از امکانات این مجموعه های تفریحی و ورزشی استفاده لازم را ببرید.

نحوه خرید و شرایط سرمایه گذاری

در صورت خرید امتیاز این پروژه شرایط حق امتیاز شما به شکل زیر خواهد بود:

این پروژه در ابتدایی ترین مراحل ساخت به سر می برد و در حال عضو گیری می باشد و هر خرید این واحد ها به صورت واریزی و امتیازی می باشد. انتقال امتیاز در دفتر تعاونی انجام می شود و به صورت قطعی قابل انتقال به نام خریدار می باشد. هر عضو دارای حق امتیاز پروژه، مالک 60 متر مربع تراکم مفید مسکونی و 15 متر مربع تراکم مفید تجاری خواهد بود.

البته این مورد را مد نظر داشته باشید که با توجه به متراژهای نهایی، ملاک تحویل هر واحد به خریدار امتیاز، خرید تمام امتیازات مربوط به هر واحد می باشد (یعنی خرید چند امتیاز به اندازه متراژ واحد مورد نظر جهت تحویل گرفتن آن واحد نیاز است). در صورتیکه امکان خرید چند امتیاز توسط یک عضو فراهم نباشد (امکان مالی برای خریدار فراهم نباشد)، تعاونی هر واحد را به صورت مشاعی به چند عضو واگذار خواهد نمود.

طبق اعلام کارفرما و تعاونی، زمان تحویل پروژه زاگرس نهایتا تا تاریخ 1405/10/30 می باشد که این تاریخ عینا در دفترچه قرارداد نیز ذکر شده است. در صورت دیرکرد در تحویل پروژه به اعضا، مبلغی به عنوان دیرکرد توسط تعاونی پرداخت خواهد شد.

طبق اعلام تعاونی در صورتیکه تا شش ماه پس از موعد تحویل واحد به اعضا دارای حق امتیاز نتواند واحد ها را تحویل دهد، تعاونی مجبور به پرداخت ضرر و زیان به اعضا صاحب امتیاز می شود و ماهانه مبلغ 2.000.000 تومان به ازای هر واحد به عضو یا اعضا صاحب امتیاز هر واحد پرداخت می شود. در حال حاضر به دلیل اینکه تعاونی در حال عضو گیری می باشد، اطلاعات مربوط به متراژ واحد ها و تعداد بلوک های این پروژه از جانب تعاونی اعلام نشده است.

همچنین طبق قرارداد تعاونی متعهد می شود که از تاریخ ذکر شده تا یکسال بعد تمامی مراحل مرتبط با دریافت سند را برای کلیه اعضا انجام دهد.

سخن آخر

پروژه زاگرس در محلی آرام و مناسب و از لحاظ آب و هوایی به دلیل نزدیکی به تنها دریاچه و بزرگ ترین پارک جنگلی تهران در یکی از خوش آب و هوا ترین نقاط تهران قرار گرفته است و از لحاظ دسترسی نیز به اتوبان های اصلی شهر، دریاچه و پارک ها و مراکز تفریحی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی نیز نزدیک است.

این پروژه توسط یکی از شرکت های به نام و متخصص در این منطقه ساخته خواهد شد و به لحاظ داشتن کاربری مسکونی – تجاری، و همچنین لوکیشن قرار گیری بسیار عالی و خوش آب و هوا، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا