اخبارصنعت و معدن

مشاغل محلی؛ تمرکز جدید استرالیا برای حمایت از معدنکاری

به گزارش صنعت کار، شرکت های معدنی استرالیا طی سال 2020 میلادی به منظور حفظ فعالیت های معدنی محلی و اکتشاف کانسارهای مس، طلا و عناصر نادر خاکی 2.1 میلیارد دلار در این بخش سرمایه گذاری کردند.

داده های مرکز آمار استرالیا حاکی از سرمایه گذاری قابل توجه در مناطق مختلف است. در حالی که این کشور به اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی برای حمایت از مشاغل و کسب و کارهای محلی بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد.

سرمایه گذاری در بخش اکتشاف، اساس صنعت معدنکاری استرالیا است. این در حالی است که در آمد صادراتی بخش معدن 209 میلیارد دلار اعلام شده است. همچنین این بخش به صورت مستقیم و غیرمستقیم از 1.1 میلیون شغل حمایت کرده و 30 میلیارد دلار مالیات و اعتبارات به دولت استرالیا پرداخت می کند.

تانیا کانستیبل Tania Constable مدیر شورای معدنی استرالیا گفت: با وجود چند دهه اکتشاف هنوز استرالیا به ویژه در مناطق دورافتاده تحت عملیات های اکتشافی قرار دارد. بر اساس آخرین گزارش سالانه موسسه فریسر از شرکت های معدنی، استرالیا با رقابت فزاینده سرمایه گذاری اکتشافی از مناطق معدنی نوظهور در سراسر جهان رو برو است.

وی افزود: اصلاحات فوری سیاسی برای از بین بردن موانع نظارتی موجب ایجاد محل های کار انعطاف پذیرتر خواهد شد. همچنین نرخ های مالیات رقابتی، جذب سرمایه گذاری در جهت ایجاد مشاغل بیشتر در بخش اکتشاف و معادن جدید در مناطق محلی را تضمین می کند.

 

 

منبع: ایمیدرو

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا