اخبارصنعت و معدن

آغاز عملیات اجرایی قطعه اول راه دسترسی به معادن گیلان‌غرب در کرمانشاه

به گزارش صنعت كار، محسن دارابی در مراسم افتتاح عملیات اجرایی قطعه اول راه دسترسی به معادن گیلان‌غرب گفت: فاز اول این پروژه عمرانی با اعتبار بالغ‌ بر 300 میلیارد ریال توسط ایمیدرو به طول 10 کیلومتر آغاز شد که قرار است جاده دسترسی به معادن گیلان‌غرب ایجاد،تسطیح و آسفالت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان مطالب فوق افزود: از آنجایی ‌که 75 درصد از معادن قیر طبیعی( بیتومین) کشور در استان کرمانشاه و در شهرستان گیلان‌غرب وجود دارد، احداث چنین زیرساختی می‌تواند به حفظ اشتغال این معادن که بالغ‌بر 300 نفر است کمک نماید.

در ادامه این مراسم، داریوش دیودیده، مدت زمان راه‌اندازی این پروژه را 15 ماه اعلام کرد و افزود: این پروژه می‌تواند راه دسترسی به 10 الی 11 معدن بیتومین را آسان‌تر نماید.

مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ مناطق معدنی کشور در ادامه افزود: ایمیدرو در سال 1400 برای تحقق شعار سال، میزان 7 هزار میلیارد ریال به‌منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای معادن کشور اختصاص داده ‌است.

بازوند در مراسم آغاز عملیات اجرایی ایجاد راه دسترسی به معادن گیلان‌غرب در استان کرمانشاه گفت: تنها راه نجات کشور تولید است، بنابراین باید موانع بر سر راه تولید برداریم.

 

 

منبع: شاتا

انتهاي پيام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا