اخباربانک و بیمهبرتر

هزینه پیامک بانک‌ها همچنان ۱۵ هزار تومان است

به گزارش صنعت کار، در روزهای اخیر برخی از بانک‌‌ها با ارسال پیامکی به مشتریان خود اعلام کردند که مبلغ ۳۰ هزار تومان از حساب‍شان به عنوان آبونمان یک ساله سرویس پیامک کسر شده است. این موضوع البته بعد از کسر از حساب مشتری در قالب پیامک اعلام شده است!

در این رابطه جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفته که هنوز تصمیمی برای افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها گرفته نشده است اما با توجه به تشدید هزینه‌های مخابرات احتمال اینکه در آینده نزدیک این نرخ افزایش یابد، وجود دارد.

همچنین قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی درباره برنامه بانک‌های دولتی در زمینه افزایش هزینه سرویس پیامکی آن‌ها، اعلام کرده است که تاکنون هیچ صحبتی مبنی بر افزایش هزینه سرویس پیامک در بانک‌های دولتی مطرح نشده است و در این بانک‌ها همچنان حداکثر ۱۵ هزار تومان برای این سرویس از مشتریان دریافت می‌شود که البته اکثر بانک‌های دولتی ‌کمتر از ۱۵ هزار تومان از حساب مشتریان در این زمینه کسر می‌کنند.

گفتنی است، هزینه خدمات پیامکی بانک‌ها سال قبل به ۱۵ هزار تومان افزایش یافته بود، اما امسال هزینه سرویس پیامکی برخی از بانک‌ها، گویا افزایش حداقل دو برابری داشته و از ۱۵ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا