اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

21 معدنچی چینی در انتظار نیروهای نجات

به گزارش صنعت کار،  طبق روزنامه دولتی گلوبال تایمز ، 29 معدنچی هنگام وقوع سیل در معادن مشغول فعالیت بودند که به دام افتادند ، اگرچه منبع سیلاب مشخص نیست.  ثابت شده است که این آب به دلیل خطرات غرق شدن معدنچیان محبوس شده و مشکلات ناشی از جابجایی ماشین آلات سنگین از معابر غوطه ور ، مانع مهمی برای عملیات نجات است.

تلاش های امداد و نجات بر روی برداشتن آب متمرکز شده است ، تیم های اورژانس لوله هایی به طول ده متر به معدن فرستاده اند تا آب را از فضاهای موجود خارج کنند.

با این حال ، گلوبال تایمز خاطرنشان کرد که شرایط سخت معدن ، انتقال و ساخت لوله ها را با مشکل مواجه می کند.  از روز یکشنبه ، نیروهای امدادی در حال ساخت مکانیسم پمپاژ بودند.

خبرگزاری شین هوا ، که توسط دولت اداره می شود ، اعلام کرد: ” کارگران تقریباً 1200 متر در زیر زمین محبوس شده اند.”  “ما شین ، مدیر دفتر مدیریت اضطراری Changji ، گفت که محیط زیرزمینی بسیار پیچیده است و زهکشی مهمترین نگرانی در حال حاضر است.

“سه مجموعه تجهیزات زهکشی با سرعت 450 متر مکعب در ساعت آب را بیرون می کشند.  مجموعه چهارم در حال حاضر در حال نصب است و انتظار می رود که یک بار بهره برداری دو برابر شود. ”

نیروهای اورژانس که بیش از 1400 نفر و 25 آمبولانس را شامل می شود ، پیش تر توانسته اند هشت نفر از معدنچیان را نجات دهند و در آخر هفته گفتند که آنها 12 نفر دیگر را پیدا کرده اند و می توانند 12 نفر دیگر را نجات دهند. از آن زمان ، نیروهای امدادی محل  معدنچیان باقی مانده ، که بین دو سکو و یک مسیر فرار گسترش یافته اند.  تیم های امداد و نجات اکنون در حال تلاش برای برداشتن آب از تمام مناطق سیل زده حاوی معدنچیان محبوس شده هستند.

 

استخراج همچنان سنگ بنای اقتصاد چین است ، با این صنعت در سال 2018 حدود 345 میلیارد دلار ارزش داشت و تولید ذغال سنگ به طور خاص از سه سال رشد سال به سال بین 2016 و 2018 برخوردار است. با این حال ، این تولید بی نظیر اغلب در  مقررات ایمنی ، با اخبار مربوط به کارگران به دام افتاده و آتش سوزی مهلک که بر چرخه های خبری حاکم است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا