راه و ساختمان

کلنگ احداث ساختمان پلاسکو به زمین خورد

به گزارش صنعت کار، با حضور محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان و جمعی از کسبه پلاسکو کلنگ احداث ساختمان جدید پلاسکو به زمین خورد.

محمد سعیدی کیا ضمن اشاره به روند طی شده برای احداث ساختمان پلاسکو گفت: من به صورت ویژه از استاندار تهران جناب مقیمی تشکر می کنم و طی توافق صورت گرفته که بزودی از سوی استانداری به تمام ذینفعان ابلاغ می شود برج پلاسکو ساخته و به ذینفعان تحویل داده می شود. ساختمان ۵ طبقه شمالی توسط خود کسبه و با هزینه خودشان و مجوزهایی که کسب می کنند بازسازی خواهد شد.

رحیمی مسئول پروژه احداث ساختمان پلاسکو در جمع کسبه این ساختمان درباره سازه جدید پلاسکو توضیح داد و گفت: « پس از کش و قوس فراوان سه روز پیش بین همه ذینفعان پلاسکو توافق صورت گرفت و قرار شد ساختمان ۵ طبقه ضلع شمالی برج پلاسکو با شرایط بنیاد مستضعفان به کسبه ساکن واگذار شود و بنیاد مستضعفان ساختمانی در ۱۵ طبقه و ۵ طبقه منفی با کاربری پارکینگ در محل برج سابق احداث کند. بنیاد مستضعفان از پارکینگ اکبر به عنوان کارگاه احداث برج استفاده می کند.

نماینده کسبه پلاسکو ضمن تشکر از زحمات ریاست بنیاد مستضعفان از تلاش بنیاد برای احداث هر چه سریعتر برج پلاسکو و واگذاری آن به کسبه ذیحق تشکر کردند.
منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا