اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

جنب و جوش پروژه های مسی با افزایش قیمت جهانی

به گزارش صنعت کار، این شرکت گفت: Kakula ، اولین معدن برنامه ریزی شده در این امتیاز ، در ابتدا پیش بینی می شود که سالیانه 3.8 میلیون تن سنگ معدن با درجه خوراک متوسط ​​”بیش از 6٪ مس” تولید کند.

شریک Zijin Mining گفت که اولین سنگ معدن در 20 مه برای انجام آزمایشات اولیه راه اندازی گرم در آسیاب های توپی و سایر تجهیزات پردازش به کارخانه کنسانتره وارد شد.

از تاریخ 25 مه ، 5 تا 6 درصد از سنگ معدن مس مستقیماً از عملیات استخراج زیرزمینی Kakula به ذخایر موجود در معدن و کنسانتره منتقل می شد.

رابرت فریدلند ، رئیس مشترک ایوانهو، اولین تولید از Kamoa-Kakula را “لحظه ای تاریخی” برای ایوانهو و DRC توصیف کرد.  رئیس جمهور این کشور نیز ، گفت که این نشانه روشنی برای باز بودن تجارت و سرمایه گذاری این کشور است.

است.

در حالی که پروژه های مس در دست تولید است ، تولیدکنندگان نسبت به تکرار اشتباهات اضافی چرخه های گذشته با سرعت بخشیدن به برنامه ها در زمانی که ساخت معادن بسیار پیچیده تر و گرانتر است ، احتیاط می کنند – یکی از دلایل افزایش قیمت مس در یک دهه اخیر است.

عملیات این معدن در سال جاری افزایش می یابد و به 800 تا 95000 تن مس در کنسانتره می رسد.  پس از چندین مرحله انبساط ، اوج تولید سالانه مس معدن بیش از 800000 تن خواهد بود.

مقاملت اجرایی این معدن معتقدند،  این پروژه به دومین معدن بزرگ مس جهان و همچنین معدنی با بالاترین درجه در میان عملیات اصلی تبدیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا