اخباربانک و بیمه

شرکت افرانت به هر سهم خود ۷۰۰ ریال سود داد

به گزارش صنعت کار، در مجمع عمومی شرکت افرانت که به صورت آنلاین برگزار گردید، سهامدارن عمده تصمیم گرفتند حدود ۷۰ درصد سود این شرکت در سال ۹۹ را میان سهامداران تقسیم کنند. بدین ترتیب افرانت به هر سهم خود ۷۰۰ ریال سود داد. افرانت در سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان سود خالص داشته است.
مهندس فریبرز باذرجانی، مدیرعامل شرکت افرانت در مجمع عمومی سالانه این شرکت گزارشی از عملکرد و برنامه‌های افرانت در چشم انداز خود تا سال ۱۴۰۴ارائه کرد و گفت: افرانت در سال ۹۹حدود ۱۴۷ میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که ۴ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد نشان می‌دهد.
وی درباره تفکیک درآمدهای این شرکت گفت: درآمد افرانت از محل خدمات دیتاسنتر بیش از۸۵ میلیارد تومان بوده است. همچنین۶۱ میلیارد تومان از محل فروش پهنای باند، درآمد داشته‌ایم.
مهندس باذرجانی همچنین از تصمیم افرانت برای سرمایه‌گذاری۲هزار میلیارد تومانی در طول ۵ سال در حوزه های مختلف مانند خدمات دیتاسنتر،ابری و پهنای باند خبر داد و پیش‌بینی کرد این سرمایه‌گذاری،حدود ۳ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی برای افرانت در طول ۵ سال آینده را به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل افرانت درباره حمایت و سرمایه‌گذاری بر روی شرکت های استارتاپ‌ نیز گفت: رویکرد ما درراستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است و با این نگاه ارایه خدمات ویژه و همکاری های مشترک با شرکت های استارتاپ و دانش بنیان فعال در بخش ICT کشور را در برنامه خود داریم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا