اخبارصنعت و معدن

اهدای تجهیزات توانبخشی و کمک درمانی به جانبازان بالای ۷۰ درصد شهرستان اردکان

به گزارش صنعت کار، در پی دیدار و سرکشی مدیر عامل چادرملو و نماینده مردم اردکان از جانبازان بالای ۷۰ درصد این شهرستان و قول مساعد مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل چادرملو به حمایت از جانبازان، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و توانبخشی به این گروه از جانبازان اهدا شد.
به گزارش خبرنگارما در این ملاقات ها که در نخستین روز سال نو در منزل جانبازان صورت پذیرفت، مهندس تقی زاده با بیان جایگاه ارزنده و والای جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در جامعه افزود: شما عزیزان دین بزرگی بر گردن ما دارید و توجه به امور جاری و نیازهای ضروری شما را برای خود تکلیف و آن را وظیفه انسانی، میهنی و دینی خود می دانیم.
وی گفت: امنیت امروز جامعه مدیون ایثارگری ها و رشادتهای شما عزیزان است و کوچکترین کاری که ما می توانیم بکنیم، کاستن بخشی از الام و مشکلات شماست.
دکتر دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدارهای با ولی نعمت توصیف کردن جانبازان سرافراز و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس گفت: دوام و بقا و عظمت امروز ایران اسلامی بدون شک پیامد جانفشانی های بی بدیل جانبازان ،شهدا و ایثارگران بزرگوار تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری است.
وی افزود: ما هرگز به خود اجازه نمی دهیم تا یادگاران و ثمرات ۸ سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شوند، وظیفه امروزمان پاسداشت شما بزرگوارانی است که جان و مال و سلامت خود را در راه حفظ این آب و خاک و دین، خالصانه فدا کردید. گفتنی است، این تجهیزات کمک درمانی شامل تخت ویژه جانبازان، ویلیچر، دستگاه اکسیژن و سایرتجهیزات پزشکی است که بین جانبازان ۷۰ درصد اردکان توزیع شد‌.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا