اخبارصنعت و معدن

علت افزایش قیمت فولاد از زبان رییس اتاق بازرگانی یزد

به گزارش صنعت کار،«محمدرضا قمی» با بیان این که برخی از مسائلی که توسط مسئولان طرح و تاثیرگذار بر اقتصاد می‌شود نیز اثرات مستقیمی بر بازار و روند بازار خواهد گذاشت، به موضوعات مطرح شده پیرامون انواع انرژی خصوصاً آب و برق به عنوان موضوع روز جامعه اشاره و اظهار کرد: اثرات گفته‌هایی که در این موارد مطرح می‌شود، بر بازار کسب و کار توجه زیادی خواهد داشت.

وی مصداق این گفته‌ها را رکود حاکم بر بازار دانست و گفت: نحوه تشکیل دولت سیزدهم و سایر مسائلی که بر اقتصاد و بازار اثر دارد نیز از این دسته است به طوری که در روزهای اخیر قطعی‌های برق، جزو مسائلی است که در جامعه، مسیرهای اقتصادی را به سمت و سوی خاصی هدایت می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان یزد با بیان این که محصولات فولادی در یک ماه اخیر کاهش 80 تا 90 دلاری در دنیا داشته است، گفت: متاسفانه این روند در کشور ما در همین یک ماه، روندی افزایشی داشته است پس با توجه به نبود فعالیت‎های عمرانی و سایر مسائل ناشی از رکود، مسلماً مسیر سرمایه‌های سرگردانی که توسط دلالان و بازاری‌ها به این جریان هدایت شده، سرمایه‌های واقعی نیست.

قمی خواستار پیگیری و توجه به چنین موضوعات تاثیرگذار بر بازار شد و گفت: این مسائل افزایش قیمت‌های ناخواسته را به دنبال دارد و ضرر آن شامل حال مردم خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا