اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

تغییر در سوخت خودروها برای کاهش گازهای گلخانه ای

به گزارش صنعت کار، معدنچی روسی ALROSA پروژه ای را برای تبدیل خودروهای خود از بنزین و گازوئیل به گاز طبیعی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای آغاز کرده است.

معدنچی روسی ALROSA پروژه ای را برای تبدیل خودروهای خود از بنزین و گازوئیل به گاز طبیعی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و افزایش کارایی اقتصادی آغاز کرده است.

این شرکت اظهار داشت:  رویکرد مسئولانه ای را در رابطه با مسئله جهانی تغییرات آب و هوایی در پیش گرفته است و اکنون تمام تلاش خود را برای بکارگیری فناوری های کم مصرف و صرفه جویی در منابع به کار می گیرد که ردپای کربن معدن و تولید آن را کاهش می دهد.  عملیات ”.

این شرکت یکی از رهبران صنعت در بخش معدن الماس است و در 20 سال گذشته تلاش هماهنگی برای ادغام پایداری استراتژیک در مدل تجاری خود انجام داده است.

در سال 2015 ، ALROSA شروع به تغییر برخی از خودروهای خود از منابع دیزلی و بنزینی به گاز طبیعی فشرده کرد. این اطلاعیه اخیر توسعه این پروژه را مشخص کرده است و 166 خودرو دیگر را تغییر می دهد و به بیش از 300 دستگاه دیگر اضافه می کند که 37 درصد از کل ناوگان آنها را نشان می دهد.

این تلاش ها بخشی از تلاش های گسترده تر معدنچی برای بهبود بهره وری انرژی و کاهش آسیب های زیست محیطی است.  این پروژه در حال حاضر برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در معادل CO2 ، با کاهش متوسط ​​13 per در هر 1 کیلومتر در کل ناوگان (در مقایسه با خودروهای بنزینی و دیزلی) مجاز شده است.

طبق برآوردهای شرکت ، برآورد این پروژه نوآورانه ، تا سال 2024 ، بر اساس برآوردهای شرکت ، بیش از 650 میلیون روبل (8.81 میلیون دلار) سرمایه گذاری خواهد داشت.  این امر نشان می دهد که ALROSA دارای سهم عمده ای از وسایل نقلیه است که در آینده نزدیک با گاز فشرده کار می کنند و این نشان دهنده قصد واضح پایبندی به اهداف پایداری تعیین شده در استراتژی شرکت آنها است.

برای دستیابی به هدف “کاهش مستمر انتشار گازهای گلخانه ای و معرفی تکنیک های مدیریت ریسک آب و هوا در پنج سال آینده ، این شرکت باید  تعدادی پروژه را اجرایی و تکنیک های مدرن را اتخاذ کند.  راه حل های تکنولوژیکی  در این زمینه ، انتقال از بنزین و گازوئیل به گاز طبیعی از مهمترین اقدامات این شرکت است.

 

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا