اخبارصنعت و معدن

خاندوزی می تواند تحول اقتصادی ایجاد کند/ امید زیادی به فاطمی امین بسته ایم

به گزارش صنعت کار، غلامرضا مرحبا درباره وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس اظهار کرد: در حال حاضر مجلس در حال ارزیابی وزرا است. اگرچه در برخی موارد به مرحله تصمیم رسیده‌ایم اما در بیشتر موارد به مرحله اظهار نظر قطعی نرسیده‌ایم. هرچند روزانه ۵ الی ۶ نفر از وزرای پیشنهادی در نوبت صبح یا بعد از ظهر در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور پیدا کردند با این وجود تعدادی از وزرا هم در این کمیسیون حاضر نشدند.

احسان خاندوزی می‌تواند تحول اقتصادی ایجاد کند

وی درباره سید احسان خاندوزی به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم گفت: خاندوزی را از جمله انتخاب‌های مثبت رئیس جمهوری می‌دانم؛ جوانی، تعهد، دانش، سابقه فعالیت و عملکرد وی در تصویب قوانین مربوط به مالیات و حوزه‌های مرتبط با وزارت دارایی نشان می‌دهد گزینه خوبی برای وزارت اقتصاد محسوب می‌شود و همانطور که در برنامه‌های خود اعلام کرده است، می‌تواند تحول اقتصادی ایجاد کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به طور کل وزیر پیشنهادی وزارت صمت، اقتصاد، کشاورزی و کشور را به شخصه مثبت ارزیابی می‌کنم.

وزیر پیشنهادی صمت سلیم النفس و سلیم القلب است

مرحبا درباره انتخاب سید رضا فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن، تجارت (صمت) نیز گفت: فاطمی امین هم از جمله وزرایی است که ما خیلی به آن‌ امید بسته‌ایم. وی سالیان سال هم در وزارت  معدن و فلزات، و صنایع سابق و هم در وزارت صمت فعال بوده و از توانمندی خوبی برخوردار است. به علاوه او را فردی سلیم النفس و سلیم القلب دیدم و امیدوارم در برابر چالش های وزارت صمت موفق باشد.

وی درباره رستم قاسمی، وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، نیز اظهار کرد: او از جمله وزرایی است که وزن کابینه را خیلی افزایش می‌دهد.

قدرت لازم برای هدایت مسائل اقتصادی در وزرای پیشنهادی وجود دارد

نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به طور کلی قدرت هماهنگی لازم برای هدایت مسائل اقتصادی را در وزرای پیشنهادی می‌بینیم.

منبع: ایراسین

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا