اخباربرترخودرو

قیمت‌سازی دلالان به آشفتگی بازار خودرو دامن زد

به گزارش صنعت کار،  مصطفی رضاحسینی قطب آبادی با انتقاد از گرانی خودرو در بازار، گفت: اکنون در بازار شاهد افزایش قیمت تمامی کالاها هستیم که این موضوع علل مختلفی دارد؛ گرانی ماجرای جدیدی نیست و کشور چند ماه یکبار با رشد بهای کالاها روبه رو می‌شود و مسئولان نیز با بهانه‌هایی مانند نرخ ارز و تحریم، گرانی را توجیه می‌کنند در حالیکه علاوه بر این موضوعات، در حوزه صنعت، معدن، تجارت و قیمت‌ها دست‌هایی در پشت پرده فعال هستند.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجا که در حال حاضر دولت سیزدهم بر سر کار آمده و ممکن است برخی به دنبال آن باشند که در آینده، کار وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت را با مانع روبه رو کنند زیرا کاهش قیمت کالاها پس از رشد آنها امر مشکل و پیچیده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه اراده‌ای برای کنترل قیمت و برخورد با متخلفان وجود ندارد، اضافه کرد: در روزهای اخیر برخی تولیدکنندگان و سوداگران قیمت‌ها را افزایش دادند تا اگر دولت توفیقی در کاهش بهای کالاها پیدا کرد، این واحدها سود خود را به دست آورده باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروسازان به حیات خلوت دولت‌ها تبدیل شده‌اند، ادامه داد: برخی افراد در شرایط کنونی با قیمت‌سازی در تلاش برای افزایش آشفتگی بازار هستند در این شرایط مردم متضرر اصلی این جریان هستند.

 

 

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا