اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

همکاری «بی. اچ. پی» و «کاترپیلار» برای کامیون های بدون آلایندگی

به گزارش صنعت کار، مشارکت الکترونیکی به بی. اچ. پی  دسترسی زودهنگام به تجهیزات تولید گاز صفر تولید شده توسط  کاترپیلار را ارائه می دهد.

شرکت معدنی بی. اچ. پی با تولید کننده تجهیزات ساختمانی و معدنی کاترپیلار برای توسعه و استقرار کامیون های بدون آلاینده در سایت های معدنی به منظور کاهش آلایندگی همکاری کرده است.

این حرکت به دنبال همکاری 12 ماهه بین دو شرکت در زمینه تجزیه و تحلیل راهکارهای رفع پایدار نیازهای انرژی است.

شرکا همچنین گزینه هایی را برای پیاده سازی فناوری جدید در سایت های متعلق به بی. اچ. پی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای عملیاتی (GHG) ارزیابی کردند.

از طریق مشارکت ، بی. اچ. پی دسترسی اولیه به تجهیزات تولید گازهای گلخانه ای صفر تولید شده توسط کاترپیلار و همچنین فرصت هایی برای یادگیری عملی برای اطمینان از استقرار موفق آن را خواهد داشت.

معدنچی انتظار دارد که این همکاری به شکل گیری فرآیندها ، فناوری و زیرساخت های مورد نیاز برای پشتیبانی از ماشین آلات آلاینده صفر در آینده و سایت های معدن کمک کند.

مدیر تجاری بی. اچ. پی گفت: “تغییرات آب و هوا یک چالش مهم جهانی است و ما می دانیم که مشارکت با دیگران به تسریع انتقال به آینده ای با کربن کم کمک می کند.

“این فرصت برای تیم های ما برای ورود به فرایند طراحی نیز به ما اطمینان می دهد که کامیون ها ایمن تر و راحت تر برای نیروی کار متنوع تر از همیشه عمل خواهند کرد.”

در سال آینده ، بی. اچ. پی با کاترپیلار همکاری می کند تا اپراتور خط مقدم و نگهدارنده را در فرایند طراحی کاترپیلار ارائه دهد.

‏بی. اچ. پی گفت که این کار باعث می شود دستگاه ها توسط طیف وسیع تری از نیروی کار اداره شوند.

رئیس گروه کاترپیلار گفت: “کاترپیلار خوشحال است که با بی. اچ. پی در نسل بعدی کامیون های بزرگ معدن و فناوری سایت معادن همکاری می کند.  یکپارچه سازی عمیق تیم ها و زمانبندی ها باعث می شود تا سریعتر بتوانیم راه حلهایی برای انتشار آلاینده صفر ارائه دهیم. ”

شرکت معدنی Champion Iron اخیراً یک نامه قصد  با کاترپیلار برای فن آوری های حفاری با استفاده از هوش مصنوعی در تجهیزات این شرکت در معدنی در کانادا امضا کرده است.

این سند همکاری شامل استقرار تدریجی ناوگان حفاری برقی Cat از راه دور ، نیمه خودمختار و کاملاً خودمختار است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا