اخبارچند رسانه ایگوناگون

چرا هنوز هدایای تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی گزینه مناسبی هستند؟

به گزاش صنعت کار، تنها حدود 8 درصد از مخاطبان هدایای تبلیغاتی را به مدت 1 الی 4 سال پیش خود نگه می‌دارند یا مصرف می‌کنند. حال تصور کنید، اگر هدیه‌ای کاربردی، متفاوت و زیبا مانند هدایای تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی را برای تبلیغات انتخاب کنید، آنگاه این وسیله نام کسب و کار شما را بیش از هر روش دیگری ماندگار می‌کند.

در مقاله پیش‌رو با برخی از این هدیه‌های تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی آشنا می‌شوید.

موارد مصرف هدایای تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی

هدایایی مانند کلاه و تیشرت، یونیفرم‌های کاری، وسایل دوختی خودرو مانند آفتابگیر و سایه‌بان در زمره هدیه‌های تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی هستند. این هدایا نیز به اندازه سایر هدایای تبلیغاتی مهم و تاثیرگذار هستند. به این دلیل این نوع هدیه‌های تبلیغاتی هنوز هم استفاده می‌شوند که برای صنایع مختلف کاربرد دارند و در فرآیندهای بازاریابی بسیاری از شرکت‌ها تاثیرگذار هستند. در هنگام انتخاب این کالاهای تبلیغاتی این نکته مهم است که در کسب و کار مناسب از این وسایل استفاده شود.

برای مثال کسب و کاری که در حوزه دام و طیور فعالیت می‌کنند، با کارگاه‌های تولیدی در این زمینه ارتباط دارد. از این رو استفاده از کلاه یا تیشرت تبلیغاتی برای کارمندان کارگاه‌های تولیدی وابسته به شرکت گزینه خوبی برای تبلیغات شرکت محسوب می‌شود.

از دیگر دلایل اینکه هنوز هدایای پوشیدنی و دوختی در حوزه تبلیغات محبوبیت دارند، این است که این محصولات به نسبت سایر کالاها جز هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت محسوب می‌شوند.  همچنین این هدایا کاربرد گسترده‌ای دارند و با توجه به ماندگاری و دوام این وسایل مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده می‌شود.

تنوع گسترده کالاهای تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی نیز بسیار زیاد است و به‌راحتی با توجه به نوع کسب و کار و دامنه فعالیت امکان انتخاب کالایی متناسب وجود دارد.

لازم به ذکر است که در اکثر اوقات کالاهای دوختی از اجناس قابل بازیافت تهیه می‌شوند. این نکته رغبت افراد به استفاده بیشتر از این هدایای تبلیغاتی را افزایش می‌دهد. همچنین این مزیت وجهه خوبی از شرکت شما در ذهن افراد دیگر خصوصا کسانی که دوستدار محیط زیست هستند، ایجاد می‌کند. این امر باعث می‌شوند که این افراد مبلغ کسب و کار شما شوند.

هدایای تبلیغاتی پوشیدنی

زمانی که صحبت از هدایای تبلیغاتی به میان باشد، لباس و متعلقات آن به عنوان هدایای تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی از اولین گزینه‌ها برای انتخاب است. در ادامه با برخی از این هدایای پوشیدنی آشنا می‌شوید.

کلاه تبلیغاتی

کلاه از متفاوت‌ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود. نیاز به کلاه برای مردان و زنان به منظور محافظت از پوست به اندازه‌ای است که انواع مختلف کلاه در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید شده است. هدیه این وسیله کاربردی و همراه همیشگی افراد به همراه درج لوگوی شرکت خود روی آن نه‌تنها نیاز افراد را برطرف می‌سازد، بلکه در بازاریابی برای شرکت شما نیز تاثیرگذار است.

تیشرت تبلیغاتی

امروزه استفاده از تیشرت برای تبلیغات بسیار رایج شده است. اکثر کسب و کارهایی که می‌خواهند خود را به دیگران معرفی کنند، از این کالا برای بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

برخی از کسب و کارها از تیشرت به همراه درج لوگوی خود روی آن برای همسان‌سازی کارمندان خود بهره می‌برند. همچنین برخی از مشاغل نیز از این روش به منظور افزایش تعداد نمایندگی‌های خود استفاده می‌کنند.

از آنجایی که استفاده از این روش تاثیر زیادی در بازاریابی و جذب مخاطب دارد، نباید در طراحی و انتخاب رنگ آن کوتاهی کرد. معمولا بهتر است لوگو را در جایی نصب کنید که در معرض دید همگان قرار داشته باشد. به این صورت میزان تاثیر این روش تبلیغاتی بیشتر نیز می‌شود.

لباس کار

استفاده از لباس کار برای تبلیغات از بهترین هدایای تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی برای شرکت‌ها و سازمان‌های تازه تاسیس به حساب می‌آید. لباس‌های کار به نوعی در معرض دید قرار می‌گیرند و کنجکاوی سایرین را برمی‌انگیزند. در واقع با سفارش لباس‌های کار متناسب با نوع کسب و کار خود قدمی جدید برای بازاریابی شرکت خود برمی‌دارید. این لباس‌ها تکمیل‌کننده ابزارهای تبلیغاتی دیگر هستند، از این رو بازده بسیار بالایی دارند.

هدایای تبلیغاتی دوختی

این روزها دیگر تنها از لباس به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده نمی‌شود، بلکه هدایای دوختی دیگری نیز وجود دارد که برای تبلیغات مناسب هستند. برخی از این هدایای دوختی در ادامه معرفی می‌شود.

آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر ماشین از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب از میان طیف گسترده هدایای دوختی محسوب می‌شود. این وسیله نیاز هر ماشینی به خصوص در روزهای گرم و آفتابی است. از این رو بسیاری از کسب و کارها برای معرفی برند خود از آفتابگیر ماشین به عنوان هدیه تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند.

فرقی ندارد که کسب و کار شما در حوزه صنعت ماشین فعالیت دارد یا خیر، هدیه آفتابگیر تبلیغاتی بدون تردید از روش‌های تبلیغاتی موثر به شمار می‌رود. چراکه هر آفتابگیر به مثابه یک بیلبورد تبلیغاتی برای برند شما عمل می‌کند. حتی تصور اینکه با چاپ نام برند و تبلیغات خود روی آفتابگیرها چند بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر خواهید داشت، نیز شگفت‌انگیز است.

نکته مهم در انتخاب آفتابگیر توجه به کیفیت و جنس آن است. پارچه‌های شمعی بهترین محافظت را در برابر آفتاب انجام می‌دهند و همچنین ماندگاری بالاتری دارند. آفتابگیرهای بادوام برای مدت طولانی برند شما را در مکان‌های مختلف تبلیغ می‌کنند.

زیراندازهای تبلیغاتی

زیراندازهای تبلیغاتی نیز در لیست طویل هدایای تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی قرار می‌گیرند. این هدایا از آنجایی که نیاز مشتریان را هدف قرار می‌دهند، از روش‌های مبتکرانه و جدید برای تبلیغات به شمار می‌روند. هدیه کالایی کاربردی به مخاطبان بهترین راه تاثیرگذاری بر آنهاست. این هدیه علاوه بر تبلیغ نام برند پاداشی برای حس توجه مخاطبان محسوب می‌شود.

چترهای تبلیغاتی

موردی که کمتر به آن توجه شده است، استفاده از چترهای تبلیغاتی برای معرفی برند است. این هدیه تبلیغاتی بی شک از بهترین و منحصر به فردترین هدایایی است که برای تاثیر خوبی بر بازاریابی شرکت‌ها دارد.

نکته‌ای که در انتخاب هدایای تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی باید به آن توجه کنید، امکان چاپ لوگو و تبلیغات روی آن‌ها است، در چتر این امکان وجود دارد. از این رو با انتخاب چترهایی با کیفیت و زیبا برای تبلیغات کسب و کار خود تاثیر شگفت‌انگیز آن را مشاهده خواهید کرد. استفاده از کاوری جذاب برای این چترها نیز میزان جلب مخاطب را دوچندان می‌کند.

نکته بدیهی دیگر اینکه این کالای تبلیغاتی در شهرهای بارانی بهترین گزینه برای تبلیغات است. چترهای تبلیغاتی در شهرهای کویری نه‌تنها مورد استقبال قرار نمی‌گیرند، حتی بازده‌ای هم نخواهند داشت.

حوله تبلیغاتی

یکی از بهترین گزینه‌های موجود از میان هدایای تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی حوله‌های تبلیغاتی هستند که در بسیاری از اصناف نیز از این روش استفاده می‌شود. با درج نام برند و لوگوی کسب و کار خود روی حوله ابزاری موثر برای بازاریابی و معرفی برند خود دارید.

مخاطبان روزانه چندین بار از حوله استفاده می‌کنند، این درحالی است که طبق آمار تنها 45 درصد از مصرف‌کنندگان حداقل یک بار در روز با سایر هدایای تبلیغاتی کار می‌کنند. از این رو حوله‌های تبلیغاتی برند شما را به روشی موثر به دیگران می‌شناسانند و نام کسب و کار شما را برای همیشه در ذهن مخاطبانتان حک می‌کنند.

نکته مهم در انتخاب حوله تبلیغاتی کیفیت و دوام بالای آن است که موجب می‌شود برای مدت بیشتری مخاطبان از هدیه شما استفاده کنند.

ساک‌دستی تبلیغاتی

ساک‌های دستی تبلیغاتی هنگام تحویل خریدهای دیگر مشتریان یا برای ارائه سایر هدایا به مخاطبان به عنوان وسیله بسته‌بندی استفاده می‌شود. بسته‌بندی زیبا تاثیر زیادی بر ذهن مخاطبان می‌گذارد و موجب برانگیختن حس کنجکاوی دیگران به نام برند و نوع کسب و کار شما می‌شود.

بهتر است از ساک‌های پارچه‌ای برای این منظور استفاده کنید. این ساک‌های دستی دوستدار محیط زیست هستند و استفاده از کیسه‌های پلاستیکی را کاهش می‌دهند. همچنین ساک‌های پارچه‌ای دوام بیشتری دارند و افراد برای مدت بیشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند، از این رو بیشتر در ذهن افراد باقی می‌مانید.

این ساک‌های دستی به خصوص در نمایشگاه‌ها تاثیر مثبت زیادی برای برند شما به همراه می‌آورد. توصیه می‌شود؛ در طراحی این ساک‌های دستی و چاپ لوگو روی آن‌ها سلیقه و خلاقیت به خرج دهید.

اهمیت انتخاب رنگ مناسب در هدیه‌های تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی

تاثیر رنگ در روان انسان‌ها از نظر روانشناسی اثبات شده است. معمولا کسب و کارها هدایای تبلیغاتی را همرنگ لوگوی خود انتخاب می‌کنند. این انتخاب در بسیاری از موارد تاثیرگذار است. اما اگر لوگوی شما برای مثال از رنگ‌های جیغ و شاد تشکیل شده است، از این رنگ‌ها برای هدایای خود استفاده نکنید.

توصیه می‌شود، از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، سفید، مشکی استفاده کنید که تاثیر بیشتری داشته باشد. چراکه ترکیب این رنگ‌ها با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها امکان‌پذیر است و همچنین برای استفاده در هر سنی مناسب هستند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی پوشیدنی و دوختی در دنیای امروزی و با گسترش صنایع مختلف بر کسی پوشیده نیست. تنوع گسترده این هدایا دست هر کسب و کاری را برای انتخاب باز می‌گذارد که هر نوع فعالیت صنفی با توجه به شرایط خود بهترین وسیله را انتخاب کند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا