صنعت کار » خدمات ویژه مدیریت ارتباط با مشتریان به دارندگان تارا/ افزایش تولید روزانه به ۱۰۰ دستگاه

خدمات ویژه مدیریت ارتباط با مشتریان به دارندگان تارا/ افزایش تولید روزانه به ۱۰۰ دستگاه

حمید مرادی ضمن اشاره به خدمات حوزه ارتباط با مشتریان برای محصول تارا، گفت: با ورود محصول جدید ایران خودرو،‌ طرح صیانت از مشتریان و ارایه خدمات در سطح خودروهای پنج ستاره کیفیت در کشور برای دارندگان این محصول ارایه می شود.

به گزارش صنعت کار، وی با اشاره به تولید انبوه تارا، از افزایش تولید روزانه به ۱۰۰ دستگاه خبر داد و با بیان این که با ادامه روند کنونی به زودی تولید روزانه به ۳۰۰ دستگاه خواهد رسید، گفت: در آینده نزدیک برنامه فروش فوق العاده تارا نیز به اجرا گذاشته خواهد شد.
مرادی، توسعه محصولات و ارتقای سطح خدمات به مشتریان تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو را از راهبردهای این خودروساز دانست و ضمن اشاره به ارایه بسته خدمات متفاوت و ویژه به دارندگان تارا، گفت: ایران خودرو برای محصول تارا اتوماتیک که به زودی وارد بازار خواهد شد نیز هدفگذاری کیفی پنج ستاره را دنبال می‌کند و در صدد است تا با ارایه خدمات مطلوب به مشتریان، رضایتمندی آنان را کسب کند.
وی افزود:‌ تارا اتوماتیک به زودی وارد مرحله تجاری سازی و تحویل به مشتریان خواهد شد.
مرادی با بیان این که بیش از دوهزار دستگاه تارا از ابتدای امسال تولید شده، اظهار کرد: این محصول با سطح بالای داخلی سازی به تولید رسیده و نظارت های کیفی دقیقی در فرآیند تولید آن اعمال شده است. به منظور اطمینان از عرضه محصول با کیفیت،‌ آزمون های مختلفی برای آن انجام شده، در چندین نوبت بهبود و ارتقای کیفیت یافته و وارد بازار شده است.

 

منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های تازه

خودروکارعصر تشکلعصر خدماتعصر خدمات