اخبارصنعت و معدن

راه برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی حضور حداکثری بخش خصوصی است/ هم افزایی تمام قد نمایندگان مجلس در راستای حمایت از بخش خصوصی

به گزارش صنعت کار، عزیز الله اکبری تالار پشتی در نشست هم اندیشی روسای اتاق های بازرگانی و جمعی از صادرکنندگان و آیین بازگشایی مجازی پاویون ج.ا.ایران در اکسپو ۲۰۲۰ که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: دولت باید نظارت کند و کار هدایت و سیاست گذاری را در حوزه تجارت خارجی انجام دهد.

باید آرایش متناسب با شرایط جنگ اقتصادی ایجاد شود

وی با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم، تصریح کرد: باید آرایش خاص و متناسب با شرایط جنگ اقتصادی نیز ایجاد شود تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

هم افزایی تمام قد نمایندگان مجلس در راستای حمایت از بخش خصوصی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر همراهی تمام قد نمایندگان مجلس در راستای حمایت از بخش خصوصی نیز تاکید کرد.

طرح‌های مختلفی در مجلس برای حمایت از بخش خصوصی در دست اقدام است

اکبری تالار پشتی همچنین با بیان اینکه طرح‌های مختلفی را در مجلس برای حمایت از بخش خصوصی در دست اقدام داریم، گفت: ممنوعیت پلمپ واحدهای تولیدی، خدماتی، صنعتی و کارخانجات تحت هر عنوان یکی از این طرح‌ها می باشد و همچنین در طرح دیگری مصوب می کنیم که یک فعال اقتصادی اگر جرایم اقتصادی مرتکب شد نوع مجازاتش نیز بجای زندان اقتصادی باشد، مثلا ایجاد شغل نماید.

وی همچنین طرح دو فوریتی دیپلماسی اقتصادی را نیز از دیگر طرح هایی دانست که به زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

گفتنی است نشست هم اندیشی روسای اتاق های بازرگانی و جمعی از صادرکنندگان و آیین بازگشایی مجازی پاویون ج.ا.ایران در اکسپو ۲۰۲۰ با حضور وزیر صمت برگزار شد.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا