اخبارتاپصنعت و معدن

چشم انداز مثبت کسب و کار با استفاده از هوش مصنوعی

به گزارش صنعت کار، به گزارش صنعت کار، استخدام ها برای موقعیت های مرتبط با هوش مصنوعی در شرکت های صنعت معدن در آگوست 2021 کاهش یافته است .

در ماه آگوست 2021 نسبت شرکت های فناوری معدنی و شرکت های استخدام کننده برای موقعیت های مرتبط با هوش مصنوعی کاهش یافت و 13.7 درصد از شرکت هایی که در این تجزیه و تحلیل حضور داشتند حداقل برای چنین موقعیتی استخدام کردند.

این آخرین رقم نسبت به 15.3 درصد از شرکت هایی که برای مشاغل مرتبط با هوش مصنوعی در ژوئیه 2021 استخدام کرده بودند کمتر بود و در مقایسه با رقم 19.4 درصد در ماه مشابه سال گذشته نیز با کاهش همراه شده است.

زمانی که صحبت از نسبت همه فرصت های شغلی مرتبط با هوش مصنوعی شد ، آگهی های شغلی مرتبط در آگوست 2021 افزایش یافت ، به طوری که 1.3 درصد از آگهی های شغلی تازه ارسال شده به این موضوع مرتبط بودند.

این آخرین رقم در مقایسه با 2.3 مشاغل تازه آگهی شده که در ماه مشابه سال قبل به هوش مصنوعی مرتبط بودند ، کاهش یافته است.

هوش مصنوعی یکی از موضوعاتی است که GlobalData ، که داده های ما برای این مقاله از آنها گرفته شده است ، به عنوان نیروی کلیدی پیش روی شرکت ها در سال های آینده شناخته شده است.  تصور می شود که شرکت هایی که در این زمینه ها سرآمد هستند و در این زمینه ها سرمایه گذاری می کنند ، آمادگی بهتری برای چشم انداز کسب و کار آینده دارند و مجهزتر هستند تا از چالش های پیش بینی نشده جان سالم به در ببرند.

تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که شرکت های صنعت معدن و فناوری در حال حاضر مشغول استخدام مشاغل با هوش مصنوعی با نرخ کمتر از میانگین برای همه شرکت های موجود در پایگاه داده تجزیه و تحلیل شغل GlobalData هستند.  میانگین همه شرکت ها در آگوست 2021 1.6 درصد بود.

هوش مصصنوعی در بخش معدن منجر به افزایش سطح ایمنی کار، کاهش خطاها و در نهایت منجر به افزایش بهره وری می شود. اتفاقی که در سوددهی شرکت ها معدنی و صنایع معدنی بسیار موثثر خواهد بود. در نتیجه حرکت در این مسیر اجتناب ناپذیر است . استفاده از هوش مصنوعی می تواند در حوزه هایی که تقاضا در بازار آنها رو به افزایش به کمک افزایش بهره برداری بیاید به همین دلیل شرکت های بزرگ در این زمینه وارد سرمایه گذاری می شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا