اخبارصنعت و معدن

اینوماین، آغاز فصل جدیدی از نگرش های نوآورانه در بخش معدن و صنایع معدنی

به گزارش صنعت کار، به گزارش صنعت کار، غلامرضا ملاطاهری در آستانه برگزاری سومین جشنواره اینوماین با بیان این مطلب گفت: 2 جشنواره قبلی اینوماین با تمرکز بر سه بخش ارائه ایده ها، ارائه نیازهای فناورانه و برگزاری نمایشگاه، تجربه های ارزنده ای را در راستای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی فراهم کرد.
وی ادامه داد: این خط مشی حمایتی از ایده های نوین و خلاقانه، در جشنواره سوم ارتقا یافته است. به طوری که حدود 150 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و حدود 600 شرکت دانش بنیان برای حضور در جشنواره تایید شده اند.
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به تلاش های مطلوب موسسه یونیدرو برای برگزاری جشنواره اینوماین، تصریح کرد: تعریف مدل های همکاری متعدد، اتصال بازیگران به یکدیگر و پر کردن خلاءهای دانشی در حوزه معدن و صنایع معدنی، از مهم ترین اقدامات این موسسه است.
وی افزود: تلاش های دست اندرکاران این جشنواره، آگاه سازی و بسترسازی مناسب و تاکید بر ایجاد کانون های نوآوری، تحقیق و توسعه، همکاری بازیگران نوآوری، شرکت های معدنی و صنایع معدنی و نیز حضور و به کارگیری مناسب میانجی ها بوده است.

اینوماین؛ ایجادکننده تحولات بنیادین در بستر ایده های خلاقانه
به گفته ملاطاهری، جشنواره اینوماین، سبب ظهور تحولات بنیادین برای استفاده از سرمایه های اجتماعی در بستر ایده های خلاقانه و جدید می شود. رویکرد این جشنواره نیز آگاه سازی و تغییر باورهای موجود نسبت به رویکرد جمع سپاری و نوآوری باز در بخش معدن و صنایع معدنی است.
بنا به این گزارش، سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین)، طی روزهای 26 تا 28 مهر در محل دانشگاه تهران برگزار می شود.

منبع: ایمیدرو
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا