اخبارصنعت و معدن

ذوب آهن اصفهان نشان عالی و جایزه مروج برتر مسئولیت اجتماعی را کسب نمود

به گزارش صنعت کار، نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و مدیران برخی سازمان ها و صنایع کشور ۲۶ مهرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد .
فلیپ بورمانس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در پیامی به این جشنواره به اهمیت مسئولیت اجتماعی برای سازمان های پیشرو اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این جشنواره بتواند در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی ،یاری رسان باشد.
پرفسور وی آن ویزر رئیس سازمان بین المللی مسئولیت اجتماعی و رئیس انجمن بین المللی مسئولیت اجتماعی صنفی نیز در سخنرانی ویدئویی ، پرداختن به مسئولیت اجتماعی را در یک برنامه بلند مدت برای سازمان ها ، ضروری دانست و گفت : روابط عمومی باید به سازمان کمک کند تا بتواند نقش خود را در مسئولیت اجتماعی ، به صورت هدفمند و سودمند ایفا کند.
هوشمند سفیدی رئیس خانه روابط عمومی ایران و علی مطیع جهانی عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران نیز از دیگر  سخنرانان این جشنواره بودند .
ذوب آهن اصفهان با بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت کشور ، پیشگام و پیشرو صنایع کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی محسوب می شود که برخی از فعالیت های ذوب آهن در این حوزه مشتمل است بر مشارکت در توسعه صنایع کشور ، آموزش نیروهای متخصص و ماهر برای کلیه صنایع کشور، پشتیبانی فنی و اعزام نیرو در دوران حماسه سازی مردم ایران در دفاع مقدس ، مشارکت در توسعه فعالیت های فرهنگی و ورزشی کشور از طریق باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت ، تاسیس بیمارستان شهید مطهری و ارائه خدمات درمانی به جامعه که در دوران شیوع بیماری کرونا نیز تداوم یافت، کمک به توسعه عمرانی و زیرساخت های منطقه ، تولید محصولات مورد نیاز جامعه و….

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا