اخبارراه و ساختمان

تعليق و لغو مجوز 21 دفتر خدمات مسافرت هوايي در خردادماه

به گزارش صنعت کار،رضا جعفرزاده اظهارداشت: در بازرسي هاي مستمر و موردي كارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوايي مواردي از جمله عدم تمديد ضمانت نامه، عدم احراز شرايط راه اندازي پس از تعليق در مدت تعيين شده و از همه مهمتر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل هاي سازمان هواپيمايي كشوري محرز و به لغو مجوز 15 دفتر و تعليق 6 دفتر خدمات مسافرت هوايي  در تهران منجر شد.

وي با اشاره به اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان و انجمن شرکت های هواپیمایی فراهم است بر لزوم مديريت بیشتر شرکت های هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تاکید کرد.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اينكه در مدت مذكور نيز تعداد 32 سايت فروش غيرمجاز بليت با معرفي سازمان هواپيمايي كشوري به مراجع ذيصلاح فيلتر شد، اجرای دستورالعمل حقوق مسافر توسط شرکت های هواپیمایی را الزامی دانست و ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری ملاک عملکرد شرکت های هواپیمایی را رعایت حقوق مسافران و جلب رضایت آنها می داند.

جعفرزاده با بیان اینکه اکیپ های نظارتی از جمله نظارت بر بخش هاي فني- عملياتي و فرودگاهي، وسايل پرنده اعم از هواپيماها و هلي كوپتر، شركت هاي هواپيمايي، كروي پروازي، مراكز تعمير و نگهداري، طراحي و ساخت و … در ایام تابستان افزایش يافته است، تأکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای نظارت‌های دقیق بر فروش بلیت هواپیما به ویژه در ایام پیک سفرها که تقاضا در این بخش بالاست، تلاش می‌کند بررسی‌های جامعی داشته و نظارت های بیشتر و منسجم تری اعمال کند.

وي افزود: شرکت های هواپیمایی ملزم هستند به منظور سهولت دسترسی به نرخ های بلیت پروازها در مسیرهای مختلف، لیست نرخ های آنالیز شده و نهایی را از طریق وب سایت های رسمی خود در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري همچنين به مسافران توصيه كرد براي خريد بليت از طريق منابع معتبر اعم از دفاتر و سايت هاي داراي مجوز كه ليست آنها روي پرتال سازمان قابل دسترسي است اقدام كنند.

منبع:روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوري

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا