اخباربرترنفت و پتروشیمی

تداوم سرمایه‌گذاری در صنعت نفت یک موضوع راهبردی است

به گزارش صنعت کار، «عبدالعلی رحیمی مظفری» اظهار کرد: برای حفظ شرایط تولید نفت و گاز نیاز است تا سرمایه‌گذاری مداوم در دستور کار قرار گیرد و اگر در این بخش اتفاقات مثبتی رقم نخورد، بهبود که هیچ، حتی شرایط فعلی تولید نفت و گاز را نیز از دست خواهیم داد.

وی تصریح کرد: باید به بحث سرمایه‌گذاری در صنعت نفت توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس با بیان اینکه از هیأت‌رئیسه و رئیس مجلس دعوت می‌کنم تا با حضور در سکوهای نفت و گاز، از نزدیک شرایط کاری و تلاش کارکنان را مشاهده کنند، تصریح کرد: برای نگهداشت نیروی انسانی باید شرایطی فراهم شود تا با ایجاد رضایت شغلی، از تمام ظرفیت کارکنان توانمند استفاده شود.

وی با بیان اینکه شعار «ما می‌توانیم» که مدنظر مقام معظم رهبری است، در سکوها و مناطق عملیاتی صنعت نفت تبلور یافته است، تصریح کرد: شرایط کاری در سکوهای نفت و گاز و مناطق مرزی به دلیل شرایط تحریم بسیار سخت‌تر از سکوهای کشورهای همسایه است.

پیش از این نیز وزیر نفت ضمن اشاره به نیاز سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد دلاری در پروژه‌های صنایع نفت و گاز کشور، بر لزوم توجه به آمایش سرزمین در این سرمایه‌گذاری‌ها تاکید کرد.
جواد اوجی تاکید کرد: در سرمایه‌گذاری‌ها باید به آمایش سرزمین توجه بیشتری کرد، زیرا طرح‌هایی که توجیه اقتصادی ندارند دامن دولت و مجلس شورای اسلامی و در کل اقتصاد کشور را خواهد گرفت.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا