اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

تجلی به ایستگاه عرضه در بورس نزدیک می شود

به گزارش صنعت کار، امیر حسین نادری مدیرعامل ومعادن اظهار کرد: سیل نقدینگی موجود می تواند مخرب با سازنده باشد. کاهش ارزش ریال در مقابل ارز خارجی فرصت بی بدیلی در زمینه صادرات ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: تجلی فرصت خوبی ایت تا از پتانسیل های موجود استفاده کرده و اشتغالزایی و ایجاد ثروت کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت ومعادن، قیمت کامودیتی ها امروز در بالاترین حالت است و درآمد شرکت های معدنی در هیچ دوره ای به این اندازه نبوده اما باید از این فرصت استفاده کرد.

مرتضی علی اکبری نیز مدیر عامل شرکت تجلی در این نشست گفت: روش های زیادی برای تامین مالی مطرح بود زیرا بانک ها توانایی تامین نقدینگی موجود را نداشتند و باید اوراق هایی به فروش می‌رسد. اما ما بدنبال نقدینگی بودیم که نخواهیم تا زمان بهره برداری پرداخت کنیم و بهترین کار همراه شدن مردم از طرق بازار سرمایه بود.

وی ادامه داد: سهام شرکت تجلی ۱۰۵ تومان است اما یک سال است که پروژه ها در حال انجام‌هستند و این زمان را در محاسبات نیاورده ایم.

به گفته علی اکبری، زنجیره فولاد از معدن تا فولاد در تجلی وجود دارد این شرکت با حضور سهامدارانی همچون ومعادن، چادرملو و گل گهر شکل گرفته است.

به گزارش صنعت کار، شرکت ومعادن، چادرملو و‌گل گهر سهامداران عمده تجلی هستند که در حال حاضر ۵ پروژه در دستور کار این شرکت قرار دارد.
از سویی دیگر‌ حضور بزرگان معدنی در میان سهامداران این شرکت می‌تواند به خریداران تجلی اطمینان خاطر داده و‌ ریسک آن را کم کند.

پنج پروژه یاد شده پروژه فولاد سازی سرمد ابرکوه با بیشترین سرمایه گذاری از سوی تجلی ، پروژه ۲.۵ میلیون تنی کنسانتره شرق فولاد خراسان، ۱.۵ میلیون تنی گندله غرب خاورمیانه، پروژه پایانه مکانیزه بندر شهید رحایی و ۱.۶ میلیون تنی آهن اسفنجی فولاد کردستان در دستور کار تجلی قرار دارد.

عرضه تجلی در فرابورس دوم آذر ماه صورت می گیرد تا سرمایه مورد نیاز برای پروژه های یاد شده تامین شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا