اخباربرترخودرو

آپشن‌، امکانات و قیمت جک اس 5

به گزارش صنعت کار، در چند سال اخیر، خودروهای چینی سهم قابل‌توجهی از بازار ایران را به‌دست آورده‌اند و که جک S5 نیز به‌عنوان یکی از این خودروها مطرح است. خرید جک s5 برای آن دسته از متقاضیان خرید خودروی خارجی که به‌دنبال محصولات لوکس و با آپشن‌های زیاد هستند، بسیار مناسب خواهد بود. وجود آپشن‌ها و امکانات رفاهی سطح بالا در کنار قیمت جک S5 در مقایسه با سایر خودروهای هم‌کلاس، باعث شده است تا این خودرو از بازار خوبی برخوردار باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این خودروی چینی برند جک، بدانیم.

قیمت جک S5

جک S5 از جمله محصولات موفق برند جک موتورز است که در ایران نیز فروش خوبی را پشت‌سر گذاشته است. این خودرو در گام اول با گیربکس دستی و پس از آن با گیربکس اتوماتیک از خط مونتاژ بیرون آمد.

علاوه‌بر این‌ها، فیس‌لیفتی که اخیرا کرمان موتور از این خودرو ارائه کرد، با آپشن‌های جذاب‌تری همراه بود. این موضوع باعث شد تا طرفداران این خودرو علاقه بیشتری به جک S5 پیدا کنند؛ چراکه قیمت جک S5 در قیاس با مشخصات آن، و البته نسبت‌به خودروهای هم‌رده در این کلاس، از این خودرو گزینه مقرون به‌صرفه‌‎ای می‌سازد و آن را به یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار ایران تبدیل می‌کند.

آپشن‌های جک S5

آپشن‌های جک S5 به شرح زیر است:

  • سیستم ورود بدون کلید: این سیستم که آن را keyless می‌خوانند، یکی از آپشن‌های قابل‌توجه جک اس5 به‌شمار می‌آید. به این شکل برای بازی کردن درب خودرو و روشن و خاموش کردن آن، نیازی به استفاده از سوییچ نیست و کلید هوشمند عمل خواهد کرد.
  • استارت دکمه‌ای: به همین شکل برای روشن کردن خودرو نیز نیازی به استارت زدن معمول نخواهد بود. کافی است که از دکمه روی ریموت خودرو برای روشن یا خاموش کردن استفاده کنید.
  • تنظیم برقی صندلی راننده: راننده خودروی جک S5، می‌تواند از تنظیم برقی صندلی خود در 8 جهت استفاده کند. این تنظیم تنها به وسیله دکمه‌هایی که در بخش کناری صندلی تعبیه شده‌اند، انجام خواهد پذیرفت (یادآوری می‌کنیم که در خودروهای فاقد این آپشن، تنظیم صندلی با اهرم‌هایی که در کنار و زیر صندلی قرار دارند، انجام می‌پذیرد).

  • گرمکن صندلی‌های جلو: در بیشتر مدل‌های جک s5، صندلی‌های جلو دارای سیستم گرم‌کن بوده و بعضی از مدل‌های آن نیز که دارای آپشن‌های خاص و لوکس‌تری هستند، به کلی تمام صندلی‌ها از این گرم‌کن برخوردارند. برای فعال کردن این سیستم، یک کلید وجود دارد که فقط با فشردن آن، گرم‌کن صندلی شروع به کار خواهد کرد. این آپشن برای آب و هوای سرد، فوق‌العاده به نظر می‌رسد.
  • سیستم همراهی تا درب منزل چراغ‌های خودرو: این آپشن بسیار جذاب و کاربردی است. به این شکل زمانی که راننده از خودرو پیاده شده و پیش از آن یک بار نور بالا زده باشد، تا زمان رسیدن به درب منزل یا بالا رفتن از پله‌ها، نور چراغ‌های جلو وی را همراهی کرده، سپس خاموش می‌شوند.
  • تنظیم برقی و گرمکن آینه‌های جانبی: در خودروی چینی جک S5، آینه‌های جانبی برقی باز و بسته شده و هدایت آن‌ها از طریق دکمه‌های روی کنسول انجام می‌شود. این آینه‌ها دارای گرم‌کن نیز بوده و در آب و هوای سرد، از یخ زدن آن‌ها و کاهش دید راننده، جلوگیری می‌کند.
  • سنسور باران: سنسور باران باعث می‌شود که راننده نیازی به فعال کردن برف پاک‌کن نداشته باشد؛ و درصورت نیاز، اتوماتیک شروع به‌کار کند.
  • سیستم تهویه مطبوع دوگانه: این سیستم تهویه به‌طور هم‌زمان می‌تواند هر دو جریان هوای گرم و سرد را تولید کند. به این شکل درصورتی که سرنشینان دارای دو طبع گرمایی و سرمایی باشند، امکان دریافت هوای گرم و سرد جداگانه برای آن‌ها وجود خواهد داشت.
  • سیستم ترمز پارک EPB یا ترمز پارک برقی: در این سیستم به جای بالا کشیدن ترمز دستی پس از پارک کامل، کافی است که یک دکمه را فشار دهید. همین‌طور برای غیرفعال کردن پارک برقی، فشردن مجدد این دکمه کفایت خواهد کرد.
  • سیستم HAC (کنترل ایستایی در سربالایی) و سیستم DAC (کنترل سرعت در سرپایینی): سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، باعث می‌شود تا زمانی‌که خودرو در مسیر سربالایی قرار می‌گیرد، از عقب رفتن آن جلوگیری شود. به این شکل سنسورهای روی چرخ‌های خودرو، با تشخیص قرار گرفتن در وضعیت سربالایی، ترمز را فعال کرده و از حرکت کردن خودرو به سمت عقب، جلوگیری خواهند کرد. سیستم کنترل سرعت در سرپایینی نیز، از شتاب گرفتن خودرو در مسیرهای سراشیبی جلوگیری می‌کند.
  • سیستم ESC (کنترل پایداری الکترونیکی): سیستم کنترل پایداری الکترونیکی باعث می‌شود تا زمانی که خودرو در پیچ قرار گرفته یا پستی و بلندی‌ها را پشت‌سر می‌گذارد، تعادل و ثبات کامل داخل کابین احساس شود.
  • سیستم tmps (کنترل فشار باد تایرها): این سیستم در زمانی که فشار باد تایرها کاهش یافته باشد، باعث روشن شدن چراغ هشدار آن روی صفحه آمپر خودرو خواهد شد. این علامت هشدار به شکل نعل اسب مشخص می‌شود.

نکته پایانی

خرید و فروش جک S5 ؛ بازار خودرو جک S5 به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید جک S5 اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش جک S5 فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید جک S5 دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش جک S5 کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند.

در این مطلب مشخصات و آپشن‌های این خودروی چینی پرطرفدار مطرح شد تا به شما در اتخاذ بهترین تصمیم پیرو خرید جک اس 5 کمک کند. درصورتی که به فکر خرید جک S5 هستید یا نیاز به دیدن خودروهای دیگر و مقایسه آن‌ها دارید، با مراجعه به صفحه خرید خودرو https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale همراه مکانیک، از آگهی‌های خرید خودرو دیدن کنید.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا