اخباربرترنفت و پتروشیمی

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت در دستور کار مجلس

به گزارش صنعت کار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز که از دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۲۵ نماینده آغاز شد، بررسی گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت نفت را در دستور کار دارند.

امروز همچنین بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی آثار اقتصادی ناشی از عدم تحصیل اهداف قانون برنامه ششم و اجرای احکام قانونی توسط وزارت نیرو در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح‌های حمایت از مالکیت صنعتی، اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری وگزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی از دیگر برنامه های اعلام شده برای جلسه امروز مجلس شورای اسلامی است.

بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند(الف) تبصره(۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح ۴۶ هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی  مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نمایندگان امروز همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ و گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را بررسی خواهند کرد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا