اخبارخودروویژه ها

از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران تجلیل شد

در مراسمی که عصر امروز چهارشنبه، در سالن اجتماعات ساپکو برگزار شد، از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران قدردانی شد.

به گزارش صنعت کار – معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران، با گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۴هزار شهید جامعه کارگری گفت: شهدای جامعه کار و تولید تلاش کردند تا استقلال و امنیت کشور پایدار بماند و باید نسل فعلی کارگران ادامه دهنده این راه باشند تا امنیت کشور دچار خدشه نشود.

علی حسین رعیتی‌فرد ادامه داد: برای توسعه و ارتقای هر شرکت و بنگاه لازم است،کارفرمایان و کارگران توجه ویژه‌ای به استمرار آموزش و به روز بودن دانش کنند تا امکان رقابت در سطح جهانی نیز وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر در حوزه کار و تولید به آموزش مستمر و افزایش مهارت نرم افزاری توجه نشود، امکان رشد و توسعه وجود نخواهد داشت که لازم است کارفرمایان از این مهم غافل نباشند.

وی با اظهار امیدواری برای پیروزی در جنگ اقتصادی کشور با تکیه بر توان و ظرفیت‌های موجود و با مشارکت مردم، اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با تلاش متخصصان و کارگران عزیز شاهد جهش واقعی در تولید باشیم و نتایج آن را در سفره مردم ببینیم.

رعیتی فرد افزود: هر سال وزرات کار با توجه به ماده ۱۹۵ به برگزاری جشنواره امتنان در راستای شناسایی افراد نخبه در حوزه کار تولید و تشویق افرادی که نقشی در تولید دارند اقدام می‌کند تا از ایده‌های آنان در شرایط سخت تحریم، فرصت برای رشد و توسعه ایجاد کند و شاهد رشد صنایع در کشور باشیم.

معاون روابط وزارت کار افزود: امیدوارم در سال جدید با تلاش و همکاری، موضوع معیشت کارگران و قدرت خرید آنان با افزایش مزد و کاهش تورم حفظ شود تا این قشر زحمتکش بدون دغدغه به حوزه کار و تلاش خود بپردازد.

رعیتی‌فرد با تقدیر ایران خودرو و برگزارکنندگان این جشنواره گفت: امیدوارم در پایان سال بتوانیم شعار سال را تحقق بخشیم و شاهد جهش واقعی تولید باشیم.

گفتنی است، در این جشنواره، از صنعتگران و کارگران شرکت‌های حاضر، با اهدای تندیس قدردانی شد و از ۱۹ نفر از کارگران نمونه گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان نخبگان کار و تلاش نیز در قالب  پنج پروژه برتر تقدیر به‌عمل آمد.

بنا به اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، امسال ۶۲۵ پروژه در جشنواره امتنان ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۱۰ پروژه توسط ارزیابان اداره کل تعاون، سازمان فنی و حرفه ای و وزارت صمت در سطح استان تهران مورد بازدید و ارزیابی قرارگرفتند که در پایان با ۱۱ پروژه برتر، ۳۱ نفر در سطح استان تهران به عنوان برترین ها معرفی شدند.

از تعداد ۱۱ پروژه برتر استان تهران، پنج پروژه به گروه صنعتی ایران خودرو اختصاص یافت که به تفکیک، سهم شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران‌خودرو (ایسیکو) یک پروژه و سهم شرکت ایران خودرو چهار پروژه است.

در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه تخصصی پیشنهادات کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو برپا و پیشنهادات کارکنان ارایه شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا