اخباربرترراه و ساختمانصنعت و معدن

برنامه تهیه نقشه راه توسعه ناوگان ریلی معدنی / تشکیل کارگروه مشترک بین ایمیدرو و شرکت راه آهن

به گزارش صنعت کار، رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست هم اندیشی توسعه ریلی معدنی که با حضور میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن ایران و محسن صالحی نیا رئیس هیات عامل ایدرو برگزار شد، افزود: ایمیدرو آماده گسترش همکاری ها برای توسعه حمل و نقل ریلی است و به طور حتم این رویکرد علاوه بر خدمت رسانی به عموم مردم، حمل بار صنایع معدنی را تسهیل و سرعت خواهد بخشید.

وجیه الله جعفری افزود: در این راستا، کارگروه مشترکی بین سازمان های ذیربط و با تمرکز بر بهره مندی از ظرفیت های داخلی تشکیل شده است، تا اهداف توسعه ای بیش از پیش سرعت یابد.

وی گفت: نقشه راه توسعه ناوگان ریلی معدنی در دستور کار است و نقشه راه ما، برای پیشبرد برنامه ها محسوب می شود. در نقشه راه فوق، ایمیدرو و شرکت راه آهن حوزه توسعه ریلی را بر عهده دارند و ایدرو در بخش ساخت لوکوموتیو مشارکت خواهد داشت.

نقشه راه توسعه ناوگان ریلی معدنی ؛ نقشه راه توسعه مسیرهای ریلی صنایع معدنی

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت راه آهن طی سخنانی گفت: یکی از عناصر مهم توسعه، حمل و نقل است که طبق بند ۲۴ سیاست‌های برنامه ششم توسعه ابلاغی مقام معظم رهبری، اولویت با حمل و نقل ریلی است.

میعاد صالحی افزود: توسعه خطوط، لوکوموتیو و واگن های باری، برنامه های ما در مشارکت با ایمیدرو و ایدرو است و در این زمینه توسعه مسیرهای ریلی مرتبط با صنایع معدنی در قالب نقشه راه توسعه ناوگان ریلی معدنی تهیه و سپس وارد فاز اجرا می شویم.

منبع: ایمیدرو

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا