اخباربرترصنعت و معدن

راه‌اندازی واحد بریکت‌سازی ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد سفیددشت

به گزارش صنعت کار، مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت با اعلام این خبر افزود: واحد تولید بریکت سرد از نرمه آهن اسفنجی یکی از پروژه‌های جنبی ناحیه آهن‌سازی است و با راه‌اندازی این واحد، بخش دیگری از تعهدات پیمانکار پروژه آهن‌سازی با موفقیت انجام شد و به بهره‌برداری رسید.

ایمان سلیمانی تصریح کرد: واحد بریکت‌سازی که مراحل نصب و راه‌اندازی آن تماما به دست متخصصان و کارشناسان داخلی صورت پذیرفته است، قادر به تولید 12/5 تن بر ساعت بریکت سرد از نرمه آهن اسفنجی است.

مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت نیز ضمن تقدیر از همکاری واحدهای مرتبط با پروژه بریکت‌سازی، راه‌اندازی این واحد را از لحاظ فنی و اقتصادی حائز اهمیت برشمرد.

جمشید علی بابایی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی ماشین بریکت‌سازی، علاوه بر مدیریت و بازیابی نرمه آهن اسفنجی به‌عنوان یکی از ضایعات فرایند احیا مستقیم، به‌طور قابل‌توجهی از انتشار غبار و نرمه آهن اسفنجی در محیط جلوگیری خواهد شد.

مدیر تکنولوژی و توسعه فولاد سفیددشت در پایان ابراز امیدواری کرد پس از راه‌اندازی ماشین بریکت‌سازی، با اجرای پروژه توسعه مخازن ذخیره‌سازی آهن اسفنجی، زنجیره ارسال مواد اولیه به واحد فولادسازی و ریخته‌گری، به‌عنوان یکی از پیش‌نیازهای مهم این واحد، تکمیل و محقق خواهد گردید.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا