اخبارخودرو

تجهیز ۲۰۰ نمایندگی ایران خودرو به خدمات آپکو تا پایان سال

به گزارش صنعت کار، علیرضا اسگویی، اظهار کرد: در حال برنامه ریزی برای ایجاد امکان نصب قطعات آپشن و سفارش گذاری شده مشتری، قبل از تحویل محصول هستیم تا تجهیزات الکترونیکی و محافظتی، تزیینات داخلی و خارجی و… را براساس سلیقه مشتری بر روی خودرو نصب کنیم.
وی با اشاره به مزیت های رقابتی ارایه خدمات آپشن از سوی شرکت آپکو، خاطرنشان کرد: به واسطه فرآیند کیفی که در جریان تامین قطعات آپشن محصولات ایران خودرو اجرا می شود و همچنین نظارت های فنی و مهندسی در نصب قطعات و ارایه خدمات، مشتریان با اطمینان خاطر از کیفیت قطعات، خدمات مورد نظر خود را دریافت می کنند.
اسگویی تصریح کرد: در نظر داریم با همکاری شرکت ایساکو و توسعه خدمات آپکو در کل نمایندگی های ایران خودرو و ایجاد اطمینان خاطر در مشتریان، سهم بازار فروش خدمات و قطعات سفارشی را برای گروه صنعتی ایران خودرو افزایش دهیم.
وی با بیان این‌که در خصوص توسعه خدمات، در حال جایگزینی قطعات سفارشی جدید با تکنولوژی روز به‌جای قطعات معمولی هستیم، یادآور شد: برای حفظ رقابت‌پذیری قطعات آپشن و جلب رضایت مشتریان، این اقدام توسعه‌ای را در دستور کار قرار داده‌ایم.
سرپرست شرکت آپکو با اشاره به ارایه خدمات تیونینگ و دیتیلینگ و نانو سرامیک در تهران، گفت: تا پایان سال این خدمات در بیشتر شهرهای کشور ارایه خواهد شد.
وی با بیان این‌که در آینده نزدیک مشتریان می‌توانند پس از ثبت‌نام خودرو، از طریق سایت اینترنتی آپکو، آپشن‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند تا خودرو را مجهز به اقلام سفارشی تحویل گیرند، عنوان کرد: دارندگان محصولات ایران‌خودرو نیز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های آپکو، از خدمات این شرکت بهره مند شوند.
اسگویی از امکان نصب اقلام آپشن در محل با همکاری امداد خودرو نیز خبر داد و گفت: مشتریان می‌توانند پس از سفارش قطعات از طریق سایت فروش آپکو با انتخاب گزینه نصب در محل، خدمت نصب قطعه را در منزل و یا محل کار خود از طریق امداد خودرو دریافت کنند.
سرپرست شرکت آپکو، با اشاره به برپایی نمایشگاه تیونینگ، گفت: در شرکت آپکو دو نمایشگاه دایمی برای خودروهای تیون شده و نیز قطعات آپکو برپاست و مشتریان می‌توانند با مراجعه به این محل با آخرین خدمات شرکت آپکو آشنا شوند و با شناخت از کیفیت و تنوع قطعات، نسبت به سفارش اقلام مورد نظر خود اقدام کنند.

 

منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا